Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Βιβλιοπαρουσίαση


«Η συλλογή μου» του Δημήτρη Σ. Φιλίππογλου

Η ποιητική συλλογή με τίτλο "Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ" είναι ένα έργο του Δημήτρη Φιλίππογλου που εκδόθηκε τον Δεκέμβρη του 2009 από τις εκδόσεις Ι. Χασιώτη.
Τον πρόλογο έχει γράψει ο πρώην πρόεδρος του Δημ. Συμβουλίου και συγγραφέας Θωμάς Καλαμπόκης Το βιβλίο αποτελείται από τρία κεφάλαια με τρεις διαφορετικούς χαρακτήρες το καθ’ ένα και διατίθεται στα κεντρικά βιβλιοπωλεία της Αρτέμιδας καθώς και από τον ίδιο τον Δημήτρη Φιλίππογλου

ΜΕ ΑΓΓΙΞΕΣ

Μ’ άγγιξες τον πόνο σου να νιώσω,
ζήτησες το χέρι να σου δώσω,
να σ’ αγαπώ!

Ζήτησες αγάπη απ’ την καρδιά μου,
έσφιξες το χέρι μου γλυκιά μου
και σε κρατώ.

Μ’ άγγιξες και πόνεσε η ψυχή μου,
ένιωσα τον πόνο σου καλή μου,
και πονώ.

Είναι η ζωή μας μπερδεμένη,
ποιος ξέρει τι μας περιμένει,
μα σ’ αγαπώ.

Ζήτησες αγάπη και την έχεις,
κάτσε κοντά μου και θα αντέχεις,
είναι η ζωή μηδενικό.


Λίγα λόγια για τον ποιητή
Ο Δημήτρης Φιλίππογλου γεννήθηκε τον Γενάρη του 1951 από πρόσφυγες γονείς στην Αθήνα, στην όμορφη συνοικία της Καισαριανής, όπου πέρασε τα δύσκολα παιδικά χρόνια του. Δουλεύοντας από τα δώδεκα του χρόνια σε διάφορες βιοτεχνίες, φοίτησε στο 7ο νυχτερινό Γυμνάσιο Παγκρατίου. Οι επαγγελματικές του δραστηριότητες κατέληξαν επιτυχώς και σήμερα είναι δημοτικός υπάλληλος. Κατοικεί στην Άρτεμη Αττικής από το 1981.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου