Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

1931: Εγκαινιάζεται το Μουσείο Μπενάκη


Ιδρύθηκε το 1929, από τον Αντώνη Μπενάκη στην μνήμη του πατέρα του Εμμανουήλ Μπενάκη, το εγκατέστησε δε στο ιδιόκτητο σπίτι τους, ένα νεοκλασικό κτήριο μεταξύ των οδό Βασιλίσσης Σοφίας και Κουμπάρη. Το μουσείο περιλάμβανε τις συλλογές του Εμμανουήλ Μπενάκη από καλλιτεχνήματα αρχαίας, βυζαντινοχριστανικής, ισλαμικής και σύγχρονης λαϊκής τέχνης, φωτογραφικό αρχείο, βιβλιοθήκη, εργαστήριο αποκατάστασης και συντήρησης έργων τέχνης.

1724: Γεννήθηκε ο Ιμάνουελ Κάντ, Γερμανός φιλόσοφος, ιδρυτής του κριτικού ιδεαλισμού Γεννήθηκε στην Καινιξβέργη της Πρωσσίας, όπου σπούδασε θεολογία, φιλολογία, φυσική και μαθηματικά.

1827:Τραυματίζεται από σφαίρα στο Φάληρο, ο Γεώργιος Καραϊσκάκης
Υπόνοιες για δολοφονική απόπειρα από τους πολιτικούς του αντιπάλους.

1904: Γεννήθηκε ο Ρόμπερτ Οπενχάϊμερ, γερμανικής καταγωγής Αμερικανός φυσικός, ο κύριος κατασκευαστής της ατομικής βόμβας.

1985: Πέθανε ο Γιώργος Οικονομίδης, στιχουργός και κονφερασιέ
Έγραψε τους στίχους για πολλά τραγούδια, μεταξύ των οποίων: «Αγάπη μου μεγάλη», «Αθήνα μου παλιά», «Άνοιξη», «Αθήνα μου χρυσή», «Δεν σ’ αλλάζω με τίποτα», «Έχω απόψε ραντεβού», «Γύρισε πίσω», «Κορόιδο Μουσολίνι», «Μα εγώ αγαπάω την Λιάνα», «Η Μπίλιω», «»Ξέχνα το χελιδόνι» κ ά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου