Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

2015: Πέθανε ο Γεράσιμος Λαβράνος

Μακριά, οι ελπίδες φύγαν!...
Φύγαν πέρα από τ’ αστέρια,
για να γίνουν περιστέρια,
να ‘ρθουν στ’ άδεια μου τα χέρια!...


Ο συνθέτης της ελαφράς μουσικής συνεργαζόμενος  με σημαντικούς ερμηνευτές,  μας έδωσε τραγούδια, που σημείωσαν μεγάλη επιτυχία. «Χέρι-χέρι», «Καράβια φεύγουνε», «Το  φεγγαράκι», «Βράδιασε-βράδιασε», «Σου ‘στησα καρτέρι», «Αγοράκι μου», «Ο άνθρωπος μου», «Ένα δάκρυ σου», «Θεέ μου γιατί» κ ά  Έντυσε ακόμα μουσικά περί τις 25 κινηματογραφικές ταινίες με χαρακτηριστικότερη την «Σωφερίνα», όπου η Αλίκη Βουγιουκλάκη χορεύει και τραγουδά το «Χάλι Γκάλι». Ακόμα «Νύχτα γάμου», «Ο Δήμος από τα Τρίκαλα», «Ο φίλος μου ο Λευτεράκης» Πηγή: http://hariskontos.blogspot.gr/ Συντάκτης: Χάρης Κόντος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου