Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

2011: Πέθανε η Σώτια Τσώτου, στιχουργός

«Είμαι φωνή που βγαίνει απ’ τη σιωπή σου, 
είμαι το φεγγάρι που κοιτάς
Είμαι χαρά που περπατά μαζί σου, 
είμαι καημός που σιγοτραγουδάς…»

Έγραψε στίχους τραγουδιών που γνώρισαν μεγάλη επιτυχία, «Βρε δε βαριέσαι, αδελφέ», «Να 'τανε το '21», «Από το αεροπλάνο», «Τρελός ή παλικάρι», «Κάτι τρέχει», «Ρεσιτάλ», «Αν βαρέθηκες κυρία», «Βραδιάζει», πολλά βραβεύτηκαν, 1ο βραβείο στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το 1971 «Ταξίδευα παιδί κι εγώ» και το 1972 με το «Αν ήμουν πλούσιος» με τον Δώρο Γεωργιάδη, το 1974, 2ο βραβείο με το τραγούδι «Αν» με τον Μιχάλη Βιολάρη και το 1979 έγραψε το τραγούδι για την Eurovision «Σωκράτη εσύ σουπερστάρ» με ερμηνεύτρια την Ελπίδα. Συνεργάστηκε ακόμα σε θεατρικές παραστάσεις και τηλεοπτικά προγράμματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου