Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017

1993: Πέθανε ο Δημήτρης Νικολαϊδης

Δημοφιλής ηθοποιός και σκηνοθέτης
Σύζυγος της ηθοποιού Σούλης Σαμπάχ

Θεατρικές παραστάσεις: «Ο τελευταίος ασπροκόρακας», «Ο βυθός», «Μιας πεντάρας νιάτα», «Οι ερωτιάρηδες» κ ά
Κινηματογραφικές ταινίες: «Το κορίτσι της γειτονιάς», «Αμέρικα-Αμέρικα», «Δελησταύρου και υιός», «Η Λίζα και η άλλη», «Χτυποκάρδια στο θρανίο», «Το δόλωμα», «Δεσποινίς διευθυντής», «Θα σε κάνω βασίλισσα», «Υιέ μου υιέ μου»,
«Βίβα  Ρένα», «Μια Ιταλίδα στην Κυψέλη», «Ο Ιππόλυτος και το βιολί του» κ ά
Τηλεόραση: «Εκείνες κι εγώ», την οποία σκηνοθετούσε κιόλας
Ραδιόφωνο: «Ο θυρωρός» όπου έκανε τον Μπουλντόζα
Χαρακτηριστικές Ατάκες:
- Θα σε κάνω βασίλισσα
«Βρε μυστήριο πράγμα αυτά τα λεφτά…Αυτοί που ξέρουν να τα βγάλουν δεν ξέρουν να τα χαρούν κι αυτοί που ξέρουν να τα φάνε δεν μπορούν να τα μαζέψουν…»
- Το δόλωμα (Υποδύεται έναν μόδιστρο)
«Με κατέστρεψες χρυσό μου. Πως περπατάς έτσι, σαν τσολιάς της ανακτορικής φρουράς. Δεν μπορείς να περπατάς πιο γυναικεία; Να άσε με να σου δείξω εγώ…»
- Μια Ιταλίδα από την Κυψέλη
Μ. Κοντού: Τι κάνεις βρε Παναγιώτη. Βρήκες καμιά δουλειά;
Δ. Νικολαϊδης: Άνοιξα ένα μαγαζί αλλά με κλείσανε μέσα.
Μ Κοντού: Γιατί;
Δ. Νικολαϊδης: Ε, Βλέπεις το άνοιξα με λοστό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου