Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

1972: «Έφυγε» η στιχουργός Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου

Σαν τον αητό είχα φτερά
και πέταγα πολύ ψηλά
μα ένα χέρι λατρεμένο,
ένα χέρι λατρευτό
μου τα κόβει τα φτερά,
για να μην ψηλά πετώ
Είμαι αητός χωρίς φτερά
χωρίς αγάπη και χαρά…


Έγραψε στίχους που μελοποιήθηκαν και έγιναν μεγάλες επιτυχίες: «Για μια γυναίκα χάθηκα», «Αντιλαλούνε τα βουνά», «Απ’ τα ψηλά στα χαμηλά», «Γεντί Κουλέ», «Είμαστε αλάνια», «Μου σπάσανε τον μπαγλαμά», «Περασμένες μου αγάπες», «Στ’ Αποστόλη το κουτούκι», «Το τελευταίο βράδυ μου», «Όνειρο απατηλό», «Γυάλινος κόσμος», «Πετραδάκι -πετραδάκι», «Συρματοπλέγματα βαριά», «Ρίξε στο γυαλί φαρμάκι»», «Πήρα την στράτα κι έρχομαι», «Αν είναι η αγάπη έγκλημα», «Δυο πόρτες έχει η ζωή», «Ηλιοβασιλέματα», «Πήρα από την νιότη χρώματα» κ ά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου