Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

2011: Πέθανε η Σώτια Τσώτου, στιχουργός

«Είμαι φωνή που βγαίνει απ’ τη σιωπή σου,
είμαι το φεγγάρι που κοιτάς
Είμαι χαρά που περπατά μαζί σου,
είμαι καημός που σιγοτραγουδάς…»
Συνεργάστηκε γράφοντας στίχους με σπουδαίους τραγουδιστές Στ. Καζαντζίδη, Κ. Χατζή, Μαρινέλα, Γ. Πάριο, Γ. Νταλάρα, Δ. Γαλάνη, αλλά και συνθέτες Γ. Χατζηνάσιο, Απ. Καλδάρα, Γ. Κριμιζάκη, Στ. Κουγιουμτζή, Τάκη Σούκα κ ά. Τιμήθηκε με το 1ο βραβείο από το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το 1971 με το τραγούδι «Ταξίδευα παιδί κι εγώ» και το 1972 με το «Αν ήμουν πλούσιος» με τον Δώρο Γεωργιάδη. Επίσης το 1974 πήρε το 2ο βραβείο με το τραγούδι «Αν» με τον Μιχάλη Βιολάρη και το 1979 συμμετείχε στη Eurovision με το τραγούδι «Σωκράτη εσύ σουπερστάρ» με ερμηνεύτρια την Ελπίδα. Άλλα τραγούδια της: «Βρε δε βαριέσαι, αδελφέ», «Να 'τανε το '21», «Από το αεροπλάνο», «Τρελός ή παλικάρι», «Κάτι τρέχει», «Ρεσιτάλ», «Αν βαρέθηκες κυρία», «Βραδιάζει». Συνεργάστηκε ακόμα σε θεατρικές παραστάσεις και τηλεοπτικά προγράμματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου