Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015

1985: «Έφυγε» η Μήτση Κωνσταντάρα

Ηθοποιός, αδελφή του Λάμπρου Κωνσταντάρα που έπαιξε σε δεύτερους ρόλους

Συμμετείχε σε μπουλούκια και σε θεατρικές παραστάσεις «Ένα δέντρο μεγαλώνει στο Μπρόυκλιν», «Πέντε στρέμματα παράδεισος», «Ο Μπάμπης και ο Μπαμπίνος», «Ευτυχώς τρελάθηκα» κ ά Έπαιξε σε πολλές κινηματογραφικές ταινίες συνήθως σε δεύτερους ρόλους υποδυομένη την υπάλληλο ή την υπηρέτρια  «Ο άνθρωπος που έσπαγε πλάκα», «Τι 30, τι 40, τι 50», «Ο φαφλατάς», «Ησαϊα μην χορεύεις», «Η νεράιδα και το παλικάρι», «Καπετάν φάντης μπαστούνι», «Ο Ρωμιός έχει φιλότιμο», «Κάτι κουρασμένα παλικάρια», «Θα σε κάνω βασίλισσα», «Κολωνάκι διαγωγή μηδέν», « Ο τζαναμπέτης» κ ά. Έπαιξε και στην τηλεόραση «Αυλές και ρετιρέ».
Χαρακτηριστικές Ατάκες:
«Ο στρίγκλος που έγινε αρνάκι»
- Άτιμη κοινωνία που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους ρίχνεις στα ξένα χέρια
- Κύριε Πετροχείλο, κάποτε ήμουνα πουλί και με αγαπούσανε πολύ…

«Τι 30, τι 40, τι 50»
Λ. Κωνσταντάρας: Δεν τηλεφώνησε η δεσποινίς Μαργαρίτη;
Μ. Κωνσταντάρα: Μου φαίνεται πως τηλεφώνησε στον προσωπάρχη.
Λ. Κωνσταντάρας: Γιατί δεν μου το είπε ο προσωπάρχης;
Μ. Κωνσταντάρα: Μου φαίνεται πως μου το είπε να στο πω εγώ…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου