Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 9 Απριλίου 2018

Γρηγόρης Μπιθικώτσης

Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ
και μυρσίνη συ δοξαστική
μη παρακαλώ σας μη
λησμονάτε τη χώρα μου!
Ο Σερ της Ρωμιοσύνης «έφυγε» με ένα όμορφο αμάξι με δυο άλογα  το 2005 Η δωρική και ξύλινη φωνή του, όπως έχει χαρακτηριστεί, μοναδική κι ανεπανάληπτη μας χαρίζει τραγούδια που έχει γράψει ο ίδιος, «Το κανδήλι τρεμοσβήνει», «Σε τούτο το στενό», «Τρελοκόριτσο», «Επίσημη  αγαπημένη», «Ένα όμορφο αμάξι με δυο άλογα», «Στου Μπελαμή το ουζερί»,  ή άλλων συνθετών  «Μες την πολλή σκοτούρα μου», «Πάλιωσε το σακάκι μου», «Όταν συμβεί στα πέριξ», «Πέφτεις σε λάθη» «Βασίλεψε ο ήλιος», «Στον Πειραιά συννέφιασε», «Η άμαξα μεσ’ την βροχή», «Κυρ Αλέκο», «Μια Κεφαλλονίτισσα», «Πάει ο καιρός», «Μίλησε μου», «Γαρύφαλλο στ’ αυτί», από την ταινία «Λατέρνα, φτώχεια και φιλότιμο» κ ά.  Και τέλος η συνεργασία με τον Μ. Θεοδωράκη, όπου η φωνή του ανοίγει την πόρτα στον λόγο των μεγάλων ποιητών. «Πού πέταξε τ’ αγόρι μου», «Μέρα Μαγιού μου μίσεψες», «Της Δικαιοσύνης ήλιε νοητέ», «Ένα το χελιδόνι», «Δραπετσώνα», «Σε πότισα ροδόσταμο», «Στο περιγιάλι το κρυφό»,«Καημός», «Το φεγγάρι κάνει βόλτα», «Οι μοιραίοι», «Της αγάπης αίματα», «Αυτά τα δέντρα», «Θα σημάνουν οι καμπάνες», «Όταν σφίγγουν το χέρι», «Χρυσοπράσινο φύλλο» κ ά
Πηγή: http://hariskontos.blogspot.gr/  Συντάκτης και Σκίτσο: Χάρης Κόντος  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου