Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 6 Απριλίου 2018

Σαν Σήμερα

Γεγονότα, Γεννήσεις, Θάνατοι

1974: Πρώτη συμμετοχή της Ελλάδας στην Γιουροβίζιον
«Μες στα στενά τα παιδιά τραγουδούν στο μπαλκόνι να βγω
Φεγγάρια ρίχνουν χρυσάφι στο δρόμο να βγω να πνιγώ
όμως μου φτάνει, μου φτάνει, μου φτάνει που έχω εγώ
Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ’ αγόρι μου…»
Ο 19ος διαγωνισμός της Γιουροβίζιον έγινε στο Μπράιτον της Αγγλίας  και πήραν μέρος 17 χώρες. Την πρώτη θέση πήραν οι ΑΒΒΑ με το τραγούδι “Waterloo” (Βατερλώ). Πήραμε την 11η θέση συμμετέχοντας με το τραγούδι «Κρασί, θάλασσα και το αγόρι μου» σε στίχους του Πυθαγόρα, με μουσική του Γιώργου Κατσαρού και ερμηνεύτρια την Μαρινέλα.

2006: Πέθανε ο ηθοποιός Στέφανος Στρατηγός
Συμμετείχε σε θεατρικές  παραστάσεις «Κόκκινα φανάρια», «Χρυσή μου Ρούθ», «Το υπόγειο της Λέλας», σε πολλές ταινίες σε ρόλους συνήθως σκληρού και αδίστακτου άνδρα «Κορίτσι της ταβέρνας», «Σάντα τσικίτα», «Κορίτσι με τα μαύρα», «Δεσποινίς ετών 39», Ο κατατρεγμένος»,  «Η Οδύσσεια ενός ξεριζωμένου»,  «Ο ατσίδας» με την χαρακτηριστική ατάκα «Στρίβειν δια του αρραβώνος» και σε σήριαλ στην τηλεόραση «Αστυνομικές ιστορίες», «Ανατολικός άνεμος»  κ ά.

1896: Διεξάγονται οι Α΄ Σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες
Διεξήχθησαν από τις 6 έως τις 15 Απριλίου, με επίκεντρο το Παναθηναϊκό Στάδιο, συμμετείχαν 241 αθλητές από 14 χώρες. Για πρώτη φορά ακούστηκε ο ύμνος των ολυμπιακών Αγώνων που έγραψε ο Κωστής Παλαμάς και μελοποίησε ο Σπύρος Σαμάρας. Στον Μαραθώνιο δρόμο νικητής αναδείχθηκε ο Σπύρος Λούης.

1833: Πέθανε ο Αδαμάντιος Κοραής
Από τους πρωτεργάτες του νεοελληνικού διαφωτισμού και μεγάλος διδάσκαλος του γένους εργάστηκε με την πένα του ακούραστα πάνω από σαράντα χρόνια, αποδίδοντας πλούσιο συγγραφικό και μεταφραστικό έργο: «Ο Παπατρέχας», «Επιστολές», «Πολεμιστήριον σάλπισμα», «Τι πρέπει να κάμωσιν οι Γραικοί εις τας παρούσας περιστάσεις», «Άσμα πολεμιστήριον», «Ελληνική βιβλιοθήκη» κ ά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου