Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 20 Απριλίου 2017

Νίκος Ρίζος

Σαν Σήμερα το 1999
«έφυγε» σε ηλικία 74 ετών 
ο κοντός του ελληνικού σινεμά.

Συνεργάστηκε με πολλούς θιάσους, ενώ δημιούργησε κι εκείνος δικό του θίασο αλλά και δικό του θέατρο με θεατρικές παραστάσεις, κωμωδίες αλλά και επιθεωρήσεις  «Άνθρωποι-Άνθρωποι», «Καινούρια Αθήνα», «Κάθε καρυδιάς καρύδι», «Το τραμ το τελευταίο», «Ζητείται τεμπέλης» κ ά Συμμετείχε σε 300 περίπου κινηματογραφικές ταινίες: «Το σωφεράκι», «Η Αγνή του λιμανιού», «Ο μπακαλόγατος» «Ο θησαυρός του μακαρίτη», «Ο Κλέαρχος, η Μαρίνα κι ο κοντός», «Οι γαμπροί της Ευτυχίας», «Της κακομοίρας», «Βίβα Ρένα», «Ο γίγας της Κυψέλης», «Δημήτρη μου, Δημήτρη μου», «Τα κορίτσι του λούνα πάρκ», «Ο τζαναμπέτης», «Η κόμισσα της φάμπρικας», «Ο παπασούζας», «Άρπα κόλα» κ ά. Συμμετείχε ακόμα σε τηλεοπτικές σειρές: «Ο δρόμος» και «Η αίθουσα του θρόνου». Ήταν παντρεμένος με την Έλσα Ρίζου, ηθοποιό επίσης και είχαν ένα γιο.
Χαρακτηριστικές ατάκες:
Βίβα Ρένα
Γυναίκες μην θρηνείτε, έτσι είμαστε εμείς οι άνδρες…σκληροί
Ο Κλέαρχος, η Μαρίνα και ο κοντός
Έ. Ρίζου: Μα στον κουβά δεν βάζουνε θησαυρό. Κάρβουνα είναι;
Ν. Ρίζος: Δεν έχεις ακούσει που λένε άνθρακες ο θησαυρός;
Ο Κλέαρχος η Μαρίνα και ο κοντός
Ν. Λινάρδου: Υπομονή Μάχο μου…
Ν. Ρίζος: Υπομονή κάνουν και τα λάστιχα έρχεται όμως η ώρα που κλατάρουν
Ο θησαυρός του μακαρίτη
Ν. Ρίζος: Πιάσε 2 κανταΐφια.. και ‘πού σαι κάντα μου μυθιστόρημα
Ξ. Καλογεροπούλου: Δηλαδή;
Ν. Ρίζος: Τύλιξε μου τα στο χαρτί
Ο θησαυρός του μακαρίτη
Β. Αυλωνίτης: Θέλω κανένα βιβλίο για να περνάω την ώρα μου
Ν. Ρίζος: Βιβλία…πασατέμπο δεν έχουμε…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου