Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 22 Απριλίου 2017

Σαν Σήμερα

Βιογραφίες

1985: Πέθανε ο Γιώργος Οικονομίδης
Υπήρξε στιχουργός, σεναριογράφος, τηλεπαρουσιαστής, ηθοποιός  και κονφερασιέ. Εκφωνητής στο ραδιόφωνο με την χαρακτηριστική ατάκα «Φίλοι μου αγαπημένοι…» παρουσίαζε τα νέα ταλέντα, από όπου αναδείχθηκαν πολλοί καλλιτέχνες, Έγραψε τους στίχους για πολλά τραγούδια: «Αγάπη μου μεγάλη», «Αθήνα μου παλιά», «Άνοιξη», «Αθήνα μου χρυσή»,  «Δεν σ’ αλλάζω με τίποτα», «Έχω απόψε ραντεβού», «Γύρισε πίσω», «Κοροΐδο Μουσολίνι», «Μα εγώ αγαπάω την Λιάνα», «Η Μπίλιω», «Ξέχνα το χελιδόνι» κ ά Ακόμα συμμετείχε ως σεναριογράφος σε ταινίες όπως «Κάλλιο πέντε και στο χέρι», αλλά και ως ηθοποιός «Κάθε λιμάνι και καημός».
 
1894: Πέθανε ο Κώστας Κρυστάλλης, ποιητής και πεζογράφος
Χαρακτηρίστηκε ως ο ποιητής του βουνού και της στάνης, καθώς γράφει με χάρη, λυγεράδα, ενώ η τεχνική του ξεχωρίζει και η ειδυλλιακή γραφή του μας φέρνει με τόσο πάθος κοντά στην ελληνική παράδοση και στις ομορφιές της ελληνικής φύσης. Έργα του, ποιητικά: «Αγροτικά», «Ο σταυραετός», «Τα τραγούδια του βουνού και της στάνης, «Αι σκιαί του Άδου»,  πεζά: «Οι βλάχοι της Πίνδου», «Ο καλόγερος του μοναστηριού του Μεσολογγίου», «Πεζογραφήματα» κ ά. Πολλά ποιήματά του μελοποιηθήκαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου