Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

Δημήτρης Παπαμιχαήλ

Σαν σήμερα το 2004 «έφυγε»,
το παλικάρι και λεβεντόπαιδο,
ο εξυπνάκιας αλλά και αλήτης,
του ελληνικού κινηματογράφου.

Έλαβε μέρος σε πολλές θεατρικές παραστάσεις  ενώ γύρισε περισσότερες από 50 ταινίες, σε πολλές συμπρωταγωνιστώντας με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, αποτελώντας ένα από τα λαμπρότερα ζευγάρια της εποχής, στο θέατρο, στον κινηματογράφο, αλλά και στην ζωή. «Αγαπητικός της βοσκοπούλας», «Η κυρά μας η μαμή», «Περάστε την πρώτη του μηνός»,  «Χτυποκάρδια στο θρανίο», «Εταιρεία θαυμάτων», «Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο», «Μανταλένα», «Η Αλίκη στο ναυτικό»,  «Μοντέρνα Σταχτοπούτα»,  «Ο εξυπνάκιας» «Η κόρη μου η σοσιαλίστρια», «Το κορίτσι του λούνα παρκ», «Η αρχόντισσα και ο αλήτης», «Παπαφλέσσας», «Προς την ελευθερία». Τέλος συμμετείχε στις τηλεοπτικές σειρές: «Βασίλισσα Αμαλία», «Η Αλτάνα της Πάργας», και «Ανατολικός άνεμος»
Χαρακτηριστικές Ατάκες:
- «Η κόρη μου σοσιαλίστρια» (Στο κρατητήριο)
Α. Βουγιουκλάκη: Ένα ποντίκι! Μα, επάνω μου είπαν ότι δεν έχει ποντίκια!
Δ. Παπαμιχαήλ: Ε, τότε να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω!
- «Η Αρχόντισσα κι ο Αλήτης»
Α. Βουγιουκλάκη: Καρδιά έχεις εσύ ρε Λευτέρη, για γαρούφαλο; 
Δ. Παπαμιχαήλ: Αγκινάρα! 
- «Το ξύλο βγήκε απ' τον παράδεισο» (Στο σχολείο)
Δ. Παπαμιχαήλ: Είπες τίποτα, παιδί μου;
Α. Βουγιουκλάκη: Όχι, απλώς εμούγκρισα. Έτσι είμαι εγώ,
στα διαλείμματα μουγκρίζω. Δικαίωμά μου δεν είναι;
Δ. Παπαμιχαήλ: Ασφαλώς! Και δικαίωμά σου και υποχρέωσή σου
είναι να θυμάσαι πού και πού τη μητρική σου γλώσσα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου