Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

2007: Πέθανε ο Μπάμπης Μπακάλης, συνθέτης και στιχουργός του λαϊκού τραγουδιού

«Για πες μου άνθρωπέ μου γιατί να `σαι κακός
αφού σ’ αυτό τον κόσμο είσαι περαστικός
γιατί να έχεις όπλα το μίσος την ψευτιά
και πάντοτε να θρέφεις κακία στην καρδιά.
Κάνε το καλό και ρίχ’ το στο γιαλό
αφού στο ίδιο χώμα θα μπεις κι εσύ κι εγώ…»

Ο Λάμπρος Μπακάλης, όπως ήταν το πραγματικό του όνομα συνεργάστηκε  με πολλούς συνθέτες και τραγουδιστές, Β. Τσιτσάνη, Α. Καλδάρα, Στ. Παγιουμτζή, Στ. Χασκίλ, Σ. Μπέλλου, Στ. Καζαντζίδη, Γ. Μπιθικώτση, Μ. Μενιδιάτη, Γ. Κλουβάτο, Κ. Βίρβο, Τ. Μπίνη, Π. Αναγνωστάκη, Στ. Διονυσίου, Β. Μοσχολιού, Π. Πάνου κ ά.
Τραγούδια του: «Κάποια μάνα αναστενάζει», «Συρματοπλέγματα βαριά, «Ανέβα στο τραπέζι μου», «Γράμμα θα στείλω στον Θεό», «Με πικραμένη την καρδιά», «Σαν την καλαμιά», «Δεν έχω βγάλει το σχολείο», «Θα κλάψω σήμερα», «Ξύπνα καημένε Περικλή», ενώ διασκευάζει ινδικά τραγούδια, «Πικραμένο γράμμα», «Περπατώ και σφυρίζω θλιμμένα», «Καρδιά μου καημένη» κ ά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου