Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015

1984: Πέθανε ο κωμικός ηθοποιός Νικήτας Πλατής

Γεννήθηκε στην Αμοργό το 1912. Συμμετείχε σε πολλές ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου σε δευτερεύοντες συνήθως ρόλους.
«Η κυρά μας η μαμή», «Χριστίνα», «Πεζοδρόμιο», «Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης», «Μερικοί το προτιμούν κρύο», «Θα σε κάνω βασίλισσα», «Ο φίλος μου ο Λευτεράκης», «Η χαρτοπαίχτρα», «Τέντυ μπόι αγάπη  μου», «Φωνάζει ο κλέφτης», «Υπάρχει και φιλότιμο» κ ά Στην τηλεόραση συμμετείχε στον «Μεθοριακό σταθμό», όπου υποδυόταν τον αντικοινοτάρχη και στο σήριαλ «Κεκλεισμένων των θυρών».
Χαρακτηριστικές ατάκες:
Η χαρτοπαίχτρα (κρατούμενος)
- …Μικρέ …υπεμονή…
Τέντυ μπόι αγάπη μου
- Σιγά το μαγαζί…3Χ3 λες κι έχω περίπτερο…
- Έτσι θα φτιάξεις το μέλλον σου…πίνοντας ουίσκι…
- Ας μην τον έκανα…τον έκανα…θα πληρώσω…
 Η κόρη μου η σοσιαλίστρια (εργάτης)
- Εγώ για να μπω εδώ μέσα φίλησα κατουρημένες ποδιές. Έχω και 3 στόματα να θρέψω…
- (Αρνείται ότι πήγε στην πορεία) …Εγώ έχω έναν κουμπάρο στον Μαραθώνα και πήγα να τον χαιρετήσω…
Ο φίλος μου ο Λευτεράκης (Τρελός)
- …Θα σας κάνω μια εγχειρισούλα. Θα σας την κάνω πάνω από τα ρούχα… 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου