Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 17 Μαΐου 2015

2008: Πέθανε η ηθοποιός Καίτη Πάνου

Γεννήθηκε το 1927. Σπούδασε υποκριτική και συμμετείχε σε αξιόλογες θεατρικές παραστάσεις Συμμετείχε ακόμα σε πολλές κινηματογραφικές ταινίες, σε μερικές από τις οποίες ήταν παρτενέρ του Λάμπρου Κωνσταντάρα. «Η φωνή της καρδιάς», «Η βίλα με τα νούφαρα», «Ο δρόμος με τις ακακίες», «Χτυποκάρδια στο θρανίο», «Ο Δήμος από τα Τρίκαλα», «Ο φίλος μου ο Λευτεράκης», «Ο τρελός τα ‘χει τετρακόσια», «Ο τρελοπενηντάρης», «Η κυρία του κυρίου», «Ο άνθρωπος που γύρισε από την ζέστη», «Ο μπλοφατζής», «Ο φαφλατάς», «Συμμορία εραστών» κ ά. Συμμετείχε ακόμα στις τηλεοπτικές σειρές “Cheek to cheek”, «Ο Πέτρος και τα κορίτσια του».
Χαρακτηριστικές ατάκες:
- Χτυποκάρδια στο θρανίο
(Υποδύεται την μητέρα της Α. Βουγιουκλάκη που κάνει την άρρωστη)
Εγώ αυτά δεν μπορώ να τα καταπιώ…

- Ο τρελοπενηντάρης
(Υποδύεται την σύζυγο του Λ. Κωνσταντάρα που κάνει έναν ψευτοεφοπλιστή)
Εγωιστής είσαι…εσύ μπορεί να χόρτασες γρήγορα την μεγάλη ζωή, εγώ τώρα αρχίζω να την ευχαριστιέμαι…

- Η κυρία του κυρίου
Εγώ τον άνδρα μου τον ορίζω…

- Συμμορία εραστών
Ένας γάμος δεν μπορεί να στηριχθεί σε μια υποκρισία…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου