Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

2005 : Πέθανε ο Μίλτος Σαχτούρης, ποιητής

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1919, καταγόμενος από την ιστορική οικογένεια των αγωνιστών της Ύδρας. Εμφανίστηκε στα ελληνικά γράμματα το 1944, με ποιήματά όπως: «Η λησμονημένη», «Τα στίγματα», «Σφραγίδα», «Το Σκεύος», «Ο περίπατος», «Καταβύθιση», «Έκτοτε», «Ανάποδα», «Τα φάσματα», «Γύρισαν τα ρολόγια» κ ά. Στίχοι του μελοποιήθηκαν από τον Μ. Χατζιδάκι, Γ. Σπανό, Ν. Ξυδάκη κ ά
«Το τρανζίστορ με παρηγορεί
ενώ ξαπλωμένος στο κρεβάτι μου
καθαρίζω τα γυαλιά μου
μετρώ τους αμέτρητους θανάτους μου
ακούω τραγούδια του χειμώνα
και τραγούδια για το καλοκαίρι
τραγούδια για τους ήλιους
και τραγούδια για τη βροχή
ενώ ξαπλωμένος στο κρεβάτι μου
μετρώ τους αμέτρητους θανάτους μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου