Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Ημέρα κατά του καπνίσματος

Σήμερα η μέρα επιβάλλει να μείνετε «άκαπνοι» και για να μην έχετε στερητικά σύνδρομα προτείνω να «οσμιστείτε» τον καπνό μέσα από τους στίχους των τσιγαροτράγουδων
Από μικροί στα βάσανα: «Ένα πιτσιρίκι είναι ξαπλωμένο μεσ’ στα χορταράκια παραπονεμένο, θέλει να φουμάρει ένα τσιγαράκι μα δεν έχει φράγκο, είναι μπατιράκι»
Γυναικεία χειραφέτηση: «Εγώ είμαι η νέα γυναίκα…που θα καπνίζω..»
Υπομονή : «Τρεις μήνες το φθινόπωρο κι άντεξες ένα μόνο, προτού να φύγεις μου ‘δωσες τρία τσιγάρα χρόνο…»
Μαγικό: «Στο άδειο μου πακέτο απόψε μπήκες, δεν ξέρω τι ζητάς και αν το βρήκες, αχ να ‘σουνα τσιγάρο τελευταίο, γουλιά-γουλιά μαζί σου να τα λέω»
Ανάθεμα: «Τι μου την χάρισες αυτή την ταμπακέρα, για να μου γίνει το κάπνισμα βραχνάς…»
Πρωί- πρωί με την αυγούλα: «Χαράζει η μέρα κι η πόλη έχει ρεπό, στην γειτονιά μας καπνίζει ένα φουγάρο κι εγώ σε ζητάω σαν πρωινό τσιγάρο..»
Ω, ρε γλέντια: «Άναψε το τσιγάρο δωσ’ μου φωτιά, έχω μεγάλο ντέρτι μες την καρδιά…»
Απόφθεγμα: «Τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια, έχουν κλείσει τα καλύτερα τα σπίτια…»
Ενοχή: «Τι σου κάνα και πίνεις, τσιγάρο στο τσιγάρο..»
Μοναχικό: «Τσιγάρο ατελείωτο βαρύ, η μοναξιά μου, μοιάζει γυναίκα κουρασμένη από τον δρόμο…»
Απειλή: «Στο τσιγάρο που κρατώ, στον ένα μου Θεό, να μη δώσει να ξημερωθώ…»
Απορία: «Μα ποιος μού 'βαλε στο χέρι το τσιγάρο που κρατώ…»
Οδική βοήθεια: Ένα τσιγάρο δρόμο.. κάπου θα μας βγάλει…κι αν καεί, θα ανάψεις άλλο και μαζί μ’ αυτό θα συνεχίσει ο δρόμος..»
Τέλος χρόνου: «Η ζωή μου όλη είναι ένα τσιγάρο, που δεν το γουστάρω κι όμως το φουμάρω και όταν γίνει γόπα, κέρασμα στον Χάρο, όταν έρθει η ώρα και τον ετρατάρω»
Πρωινό ξύπνημα: « Όταν ξυπνήσω το πρωί τα βλέπω όλα μαύρα, θέλω μια κούπα με καφέ και τέσσερα τσιγάρα».
Ραντεβού: «Μ' ένα τσιγάρο σέρτικο κι ένα σκοπό ζεϊμπέκικο να σ' ανταμώσω ξεκινώ...»
Πυρομανία: «Θέλω να πιω μαζί σου ένα τσιγάρο να δω να καίγεται στα χείλη σου ο χρόνος...»
Λιμενικό: Μ' ένα τσιγάρο σαν μεγάλη κιμωλία… Μοιάζεις με φάρο που σκοντάψανε τα πλοία..»
Ρεζέρβα: Τέσσερα πόδια δυνατά και μια κουτσή κιθάρα Να 'χαμε τώρα δυο τσιγάρα, και δύο για μετά..»
Απαγόρευση: « Όταν καπνίζει ο λουλάς, εσύ δεν πρέπει να μιλάς»
Πυροσβεστική υπηρεσία: «Σε ανάβω με τσιγάρο, σε σβήνω με φωτιές».
Τελευταία επιθυμία: «Το τελευταίο μου τσιγάρο, θέλω μαζί σου να φουμάρω…»
Αραλίκι: «Και μεις οι τρεις στον καφενέ τσιγάρο πρέφα και καφέ βρε δε βαριέσαι αδερφέ....».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου