Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

1999: «Έφυγε» ο Γιώργος Μανίσαλης

«Αν κάνω άτακτη ζωή, 
δικός μου είναι λογαριασμός.
Πάψε να με κατηγορείς, 
για ‘μένα άξιος κριτής
είναι μονάχα ο Θεός…»

Ο Κοριός, όπως ήταν το υποκοριστικό του, υπήρξε λαϊκός συνθέτης, στιχουργός, τραγουδιστής και σολίστ μπουζουκιού. Έγραψε τραγούδια πολλά από τα οποία ερμήνευσε η Ρίτα Σακελλαρίου «Ιστορία μου αμαρτία μου», «Αν κάνω άτακτη ζωή», «Δώσε μου φωτιά», «Άπλωσε τα δυο σου χέρια», «Να πέθανες να γλύτωνα», «Φτωχογειτονιά αγάπη μου», «Φταίω φταίω», «Τελευταία ώρα», «Το δειλινό», «Απονιά και καταφρόνια», «Δεν είμαι τίποτα». Έντυσε μουσικά και έγραψε τραγούδια για πολλές ταινίες που πρωταγωνιστούσε «το παιδί του λαού» (Νίκος Ξανθόπουλος), εμφανιζόμενος μάλιστα και ο ίδιος σε μικρά ρολάκια ή παίζοντας μπουζούκι «Ταπεινός και καταφρονεμένος», «Εσένα μόνο αγαπώ», «Πιάσαμε την καλή», «Αν ξαναγύριζες», «Μη μαδάς τις μαργαρίτες» κ ά
Πηγή: http://hariskontos.blogspot.gr/ Συντάκτης: Χάρης Κόντος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου