Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 13 Μαΐου 2016

2003: Πέθανε ο Βαγγέλης Περπινιάδης, δημιουργός του λαϊκού τραγουδιού

«Δεν έχω να σου δώσω παλάτια και λεφτά
Εσύ αν έχεις πλούτη εγώ έχω καρδιά...
Μη με πικραίνεις και τη φτώχεια μου θυμίζεις
Όταν με διώχνεις την καρδιά μου τη ραΐζεις…»
  

Πατέρας του ήταν ο ρεμπέτης Στελλάκης Περπινιάδης. Έπαιζε μπουζούκι και υπήρξε λαϊκός συνθέτης και τραγουδιστής.  Συνεργάστηκε με πολλούς συνθέτες αλλά και τραγουδιστές σε τραγούδια που γνώρισαν μεγάλη επιτυχία, «Αχ γιατί δεν με αγαπάς», «Δεν έχω παλάτια και λεφτά», «Γιατί γλυκιά μου κλαις», «Ανεβαίνω σκαλοπάτια», «Σουρουπώνει», «Γύρισε κοντά μου», «Παλιοκόριτσο», «Θέλεις να πεθάνω», «Θα ‘ρθει το βράδυ βροχερό», «Τα νέα της Αλεξάνδρας», «Από βραδύς ξεκίνησα», «Άμα θες να κλάψεις κλάψεις», «Κουράστηκα πια να πονώ», «Όλα τα ξέχασες» κ ά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου