Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

2010: Πέθανε ο Κώστας Καφάσης ηθοποιός και τραγουδιστής

«Γέλα κυρία μου, γέλα μαζί μου
γέλα κυρία μου, γέλα καλή μου
Ξένος εγώ, έξω απ’ τον κόσμο σου
περαστικός μπήκα στον δρόμο σου
κι είχα το θράσος να σ’ αγαπήσω, αι ντε
κοίτα η καρδιά μου τι μου ζητάει
έναν αλήτη ποιος τον μετράει
κι αν αγαπάει, ποιος τον νοιάζεται ποτέ…»

Γεννήθηκε στην Ιτέα Καρδίτσας, αλλά από μικρή ηλικία ήρθε στην Αθήνα, όπου αρχικά ασχολήθηκε με την ηθοποιία και μετέπειτα με το τραγούδι. Είχε συμμετάσχει στις ταινίες: «Μαριχουάνα stop», «Καλώς ήρθε το δολάριο», «Φίφης ο αχτύπητος», «Η κόρη μου η σοσιαλίστρια», «Το πιο λαμπρό αστέρι», «Μοντέρνα Σταχτοπούτα» κ ά. Στην τηλεόραση χαρακτηριστικός ο  ρόλο του ως σερβιτόρος Ιωνάθαν στο θρυλικό σίριαλ «Η γειτονιά μας». Συμμετείχε ακόμα στο σήριαλ «Επτά θανάσιμες πεθερές. Δισκογραφικά έγινε γνωστός με το τραγούδι «Γέλα κυρία μου» που αποτελεί και μια από τις γνωστές επιτυχίες του. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου