Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

ΣΟΦΙΑ ΒEMΠΟ

Στις 11 Μαρτίου του 1978 σε ηλικία 68 χρονών
«Η τραγουδίστρια της νίκης» πέρασε στην ιστορία.

Θέατρο: «Να με παίρνανε τα σύννεφα», «Ο άνθρωπός μου», «Χαράμι», «Χαστούκι», «Ομόνοια Πλάς», «Χωριό μου, χωριουδάκι μου», «Αγκαλιά εγώ κι εσύ», «Αθήνα και πάλι Αθήνα», «Εγώ θα σ’ αγαπώ»», «Θα σε ξυπνήσω με φιλιά», «Λόντρα, Παρίσι..»
Τραγούδια: «Όμορφη τσιγγάνα», «Συγνώμη σου ζητώ», «Κάποιο μυστικό», Χειμώνας», «Μη ζητάς φιλιά», «Η ψαροπούλα», «Ζεχρά», «Η θεία μου η Αμερσούδα», «Το πρωί με ξυπνάς με φιλιά», «Γύρισε», «Στην Λάρισα βγαίνει ο Αυγερινός», «Κάτι με τραβά κοντά σου», «Άσε τον παλιόκοσμο να λέει» κ ά
Πολεμικά τραγούδια: «Βάζει ο Ντούτσε την στολή του», «Παιδιά της Ελλάδος, παιδιά», «Στον πόλεμο βγαίνει ο Ιταλός», «Άντε στο καλό κι η Παναγιά μαζί σου», «Τις χωρίζει ο πόλεμος», «Η γαλανή της χώρα», «Κοροΐδο Μουσολίνι» κ ά
Κινηματογραφικές ταινίες: «Προσφυγοπούλα», «Στέλλα» όταν σαν ανοιχτόκαρδη και λεβέντισσα ταβερνιάρισσα τραγουδά «Ο μήνας έχει 13» του Μ. Χατζιδάκι, «Στουρνάρα 288» στον διπλό ρόλο της κυρίας Τζένης και της Σοφίας Βέμπο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου