Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Ημέρα κατά του καπνίσματος


Σήμερα η μέρα επιβάλλει να μείνετε «άκαπνοι» και για να μην έχετε στερητικά σύνδρομα προτείνω μια εναλλακτική λύση να «οσμιστείτε» τον καπνό μέσα από τους στίχους των τσιγαροτράγουδων.

Από μικροί στα βάσανα «Ένα πιτσιρίκι είναι ξαπλωμένο μεσ’ στα χορταράκια παραπονεμένο, θέλει να φουμάρει ένα τσιγαράκι μα δεν έχει φράγκο, είναι μπατιράκι»

Γυναικεία χειραφέτηση: «Εγώ είμαι η νέα γυναίκα…που θα καπνίζω..»

Υπομονή : «Τρεις μήνες το φθινόπωρο κι άντεξες ένα μόνο, προτού να φύγεις μου ‘δωσες τρία τσιγάρα χρόνο…»

Μαγικό: «Στο άδειο μου πακέτο απόψε μπήκες, δεν ξέρω τι ζητάς και αν το βρήκες, αχ να ‘σουνα τσιγάρο τελευταίο, γουλιά-γουλιά μαζί σου να τα λέω»

Ανάθεμα: «Τι μου την χάρισες αυτή την ταμπακέρα, για να μου γίνει το κάπνισμα βραχνάς…»

Πρωί- πρωί με την αυγούλα: «Χαράζει η μέρα κι η πόλη έχει ρεπό, στην γειτονιά μας καπνίζει ένα φουγάρο κι εγώ σε ζητάω σαν πρωινό τσιγάρο..»

Ω, ρε γλέντια: «Άναψε το τσιγάρο δωσ’ μου φωτιά, έχω μεγάλο ντέρτι μες την καρδιά…»

Απόφθεγμα: «Τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια, έχουν κλείσει τα καλύτερα τα σπίτια…»

Μοναχικό: «Τσιγάρο ατελείωτο βαρύ, η μοναξιά μου, μοιάζει γυναίκα κουρασμένη από τον δρόμο…»

Ικεσία: «Στο τσιγάρο που κρατώ, στον ένα μου Θεό, να μη δώσει να ξημερωθώ…»

Οδική βοήθεια: Ένα τσιγάρο δρόμο.. κάπου θα μας βγάλει…κι αν καεί, θα ανάψεις άλλο και μαζί μ’ αυτό θα συνεχίσει ο δρόμος..»

Τέλος χρόνου: «Η ζωή μου όλη είναι ένα τσιγάρο, που δεν το γουστάρω κι όμως το φουμάρω και όταν γίνει γόπα, κέρασμα στον Χάρο, όταν έρθει η ώρα και τον ετρατάρω»

Πρωινό ξύπνημα: « Όταν ξυπνήσω το πρωί τα βλέπω όλα μαύρα, θέλω μια μια κούπα με καφέ και τέσσερα τσιγάρα».

Απαγόρευση: « Όταν καπνίζει ο λουλάς, εσύ δεν πρέπει να μιλάς»
Πηγή: NEW-PAGE.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου