Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 3 Μαΐου 2018

Θανάσης Βέγγος


Στις 3 Μαΐου 2011 «έφυγε»
σε ηλικία 84 ετών ο
«καλός» μας άνθρωπος

Συμμετείχε σε σημαντικές θεατρικές παραστάσεις. Άξιες μνήμης οι εμφανίσεις του σε παραστάσεις στην Επίδαυρο, «Ειρήνη» (Τρυγαίος) και  «Αχαρνής» (Δικαιόπολις) του Αριστοφάνη. Στον κινηματογράφο συμμετείχε σε σημαντικές ταινίες όπως «Ο Δράκος», «Μανταλένα», «Διακοπές στην Αίγινα», «Ποτέ την Κυριακή», «Ο Ηλίας του 16ου», «Κορίτσι με τα μαύρα», «Συννεφιασμένη Κυριακή», ενώ καθιερώνεται στον ρόλο του ανθρώπου  που τρέχει συνέχεια «Φανερός πράκτωρ 000», «Τι έκανες στον πόλεμο Θανάση;», «Σχολή για σοφερίνες», «Ποιος Θανάσης», «Δόκτωρ Ζι-Βέγγος», «Ζήτω η τρέλα», «Τρελός, παλαβός και Βέγγος», «Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης» και τέλος στην μικρή οθόνη πραγματοποίησε  εξαιρετικές εμφανίσεις συμμετέχοντας σε τηλεοπτικές παραγωγές, όπως: «Βεγγαλικά», «Περί ανέμων και υδάτων», «Έρωτας, όπως έρημος», «Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου» 
Χαρακτηριστικές Ατάκες
- Πελάαατες μου…
- Καλέ μου άνθρωπε…
Ένας τρελός τρελός Βέγγος
Ράφτης (μετράει): Μέση 52…αν έχετε και στήθος 65…Θ. Βέγγος: …βγαίνω σταρ Ελλάς…
Θα σε κάνω βασίλισσα
Λ. Κωνσταντάρας: Στην Αμερική…ρέει το χρήμα. Όποια πέτρα και να σηκώσεις βρίσκεις από κάτω δολάρια…
Θ. Βέγγος: Και εμείς εδώ το έχουμε αυτό…αλλά με κατσαρίδες…
ΘΒ φαλακρός πράκτωρ
Λ. Διανέλλος: Ροχαλίζεις πάντα;Θ. Βέγγος: Μόνο όταν κοιμάμαι…
Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης Υποδύεται ένα φωτογράφο
Θ. Βέγγος: Λοιπόν τελειώσαμε. Την Τετάρτη θα είναι έτοιμες οι φωτογραφίες.
Γ. Γαβριηλίδης: Μα γιατί τόσο αργά, εμείς βιαζόμαστε..
Θ.  Βέγγος: Αν βιάζεστε, να σας δώσω μερικές που έχω έτοιμες;
Γ. Γαβριηλίδης: Μα αυτοί δεν θα είμαστε εμείς.
Θ. Βέγγος: Γιατί αυτές που θα σας βγάλω θα είστε εσείς;
Τύφλα να έχει ο Μάρλον Μπράντο
Γυναίκα; Ξέρετε εμένα μου αρέσουν οι μεγάλες συγκινήσεις
Θ. Βέγγος: Να πηγαίνετε τότε σε κηδείες!
ΘΒ φαλακρός πράκτωρ
Δ.Νικολαϊδης: Θέλω να γίνεις η σκιά της. κατάλαβες;
Θ. Βέγγος: Κατάλαβα, θα με φάει ο ήλιος… 
Ο παπατρέχας
Περιπτεράς: Θα μπω στο νοσοκομείο για να βγάλω τις αμυγδαλιές μου (αμυγδαλές εννοεί). Τις είχα κόψει όταν ήμουν παιδί, αλλά ξαναφυτρώσανε…
Θ. Βέγγος: Ε, τότε που ήσουνα εσύ παιδί και πλάτανο να είχανε κόψει θα είχε ξαναφυτρώσει…
Σχολή για σοφερίνες
Θ. Βέγγος; Καλά το χαντάκι δεν το είδατε, το βαρέλι δεν το είδατε;
Μ . Μεταξά: Συγγνώμη κύριε Μπάμπη!
Θ. Βέγγος: Μα έτσι όπως το πας το ρημάδι, σε λίγο θα είμαστε και οι δυο συχωρεμένοι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου