Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Ο «δεκάλογος της πρόληψης» για τις πυρκαγιές

Αυξημένος κίνδυνος πυρκαγιών λόγω των ισχυρών ανέμων

1) Ακολουθώ πάντα τον νόμο και τις υπάρχουσες πινακίδες αν, πως και πότε, μπορώ να ανάψω φωτιά (δάσος, ξερόχορτα, βλάστηση).
2) Να μην πετάω αναμμένο τσιγάρο ή άλλο εύφλεκτο υλικό που καπνίζει, είτε είμαι πεζός είτε από αυτοκίνητο
3) Αποφεύγω να ανάψω φωτιά τις ημέρες που φυσάει δυνατά
4) Αντίστοιχα δεν καίω ξερά κλαδιά και χόρτα
5) Να προσέχω σε χώρους που υπάρχει βλάστηση, εύφλεκτα υλικά, σκουπίδια κ ά όταν χειρίζομαι μηχανήματα (αλυσοπρίονο, δισκοπρίονο, ηλεκτροσυγκόλληση, ανάβω ψησταριά, ή ξυλόφουρνο
6) Όταν ανάβω φωτιά να το κάνω σωστά, να την παρακολουθώ και να υπάρχουν όλες οι προφυλάξεις για παν ενδεχόμενο (νερό, πυροσβεστήρας κλπ).
7) Να εξασφαλίσω ότι έσβησε τελείως η φωτιά που άναψα εγώ ή φίλοι ή ακόμα και άγνωστοί μου.
8) Να κάνω παρατήρηση ή και να επέμβω ακόμα, αν κάποιου οι ενέργειες μπορούν αν προκαλέσουν πυρκαγιά.
9) Σε περίπτωση που αντιληπτώ κάποια πυρκαγιά, δεν πανικοβάλλομαι, αλλά ειδοποιώ αμέσως την Πυροσβεστική Υπηρεσία 199, την Αστυνομία 100, δίνοντας σαφείς και συγκεκριμένες πληροφορίες (τα στοιχεία μου, από πού την παρατηρώ, τι καίγεται, τι συνθήκες υπάρχουν.
10) Αν βρεθώ σε πυρκαγιά ακολουθώ τις οδηγίες των πυροσβεστών και δεν παίρνω δικές μου πρωτοβουλίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου