Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

Βασίλης Τσιτσάνης

Συννεφιασμένη Κυριακή μοιάζεις με την καρδιά μου
που έχει πάντα συννεφιά Χριστέ και Παναγιά μου
Είσαι μια μέρα σαν κι αυτή που ‘χασα την χαρά μου
συννεφιασμένη Κυριακή, ματώνεις την καρδιά μου
Όταν σε βλέπω βροχερή στιγμή δεν ησυχάζω
μαύρη μου κάνεις την ζωή, και βαριαναστενάζω…

Έφυγε στις 18 Ιανουαρίου 1984, ημέρα των 69χρονων γενεθλίων του
Ο  μεγάλος δάσκαλος και δημιουργός της λαϊκής μουσικής σημάδεψε ολόκληρο τον αιώνα με την μουσική και τα τραγούδια του: «Αρχόντισσα», «Συννεφιασμένη Κυριακή», «Αχάριστη», «Μπαξέ Τσιφλίκι», «Νύχτες μαγικές», «Όταν συμβεί στα πέριξ», «Στην Καλαμπάκα μια φορά», «Απόψε κάνεις μπαμ» «Γεννήθηκα για να πονώ», «Καβουράκια», «Τρελός τσιγγάνος», «Σεράχ», «Ζαϊρα», «Περιπλανώμενη ζωή», «Είμαστε αλάνια», «Πήρα την στράτα κι έρχομαι», «Τα ξένα χέρια», «Τα λιμάνια», «Κορίτσι μου όλα για σένα», «Απόψε στις ακρογιαλιές», «Κάποιο αλάνι», «Της γερακίνας γιος» κ ά Πηγή: http://hariskontos.blogspot.gr/ Συντάκτης: Χάρης Κόντος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου