Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

Σαν Σήμερα

Γεγονότα, Γεννήσεις, Θάνατοι

2013: «Έφυγε» η Άννα Χρυσάφη, λαϊκή τραγουδίστρια
Είχε χαρακτηριστεί  «βασίλισσα του πάλκου» ερμηνεύοντας τραγούδια όπως: «Μια γυναίκα δυο άνδρες, κομπολόι δίχως χάνδρες», «Τα πεταλάκια», «Όπου Γιώργος και μάλαμα», «Πάλιωσε το σακάκι μου», «Πάρε το δακτυλίδι μου», «Μες της πόλης το χαμάμ», «Λίγα ψίχουλα αγάπης σου γυρεύω», «Δεν μπορεί κανείς να ξέρει» από την ταινία «Το κοροϊδάκι της δεσποινίδος» κ ά.

2005: Πέθανε ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος Γρηγόρης Γρηγορίου
Ταινίες «Κόκκινος βράχος», «Ο Μιμίκος και η Μαίρη», «Η λίμνη των στεναγμών» «Πικρό ψωμί», «Διωγμός», «201 καναρίνια», «Αδελφός Άννα», «Υιέ μου, υιέ μου», «Όχι, κύριε Τζόνσον» κ ά. Σκηνοθέτησε ακόμα πολλά θεατρικά έργα στην ραδιοφωνική εκπομπή «Το θέατρο της Δευτέρας», αλλά και στην τηλεόραση «Αθάνατες ιστορίες αγάπης», «Λωξάνδρα», «Να, η ευκαιρία» κ ά.

1977: Πέθανε ο Στελλάκης Περπινιάδης, οργανοπαίχτης, συνθέτης και τραγουδιστής του ρεμπέτικου «Αερόπλανο θα πάρω», «Αμάν Κατερίνα μου», «Αν σ’ αγαπώ εγώ δεν φταίω», «Βαγγελίτσα», «Αραπίνες» (Νύχτα μαγική), «Γιατί με ξέχασες», «Ερηνάκι», «Αργοσβήνεις μόνη», «Είσαι γυναίκα του μπελά», «Γλυκές νεράιδες», «Αρχόντισσα», «Η άπιστη», «Θα γυρίσεις κάποιο δείλι», «Κατεργάρα», «Αχάριστη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου