Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

2015: «Έφυγε» ο στιχουργός Κώστας Βίρβος

«Μα εγώ δε ζω γονατιστός, 
είμαι της γερακίνας γιος 
Τι κι αν μ’ ανοίγουνε πληγές
εγώ αντέχω τις φωτιές 
Μάνα μη λυπάσαι, μάνα μη με κλαις…»


Ασχολήθηκε με την στιχουργική από νεαρή ηλικία γράφοντας περισσότερα από 2000 τραγούδια, έντεχνα, λαϊκά, αλλά και παραδοσιακά  που μελοποιήθηκαν από σημαντικούς συνθέτες και ερμηνεύτηκαν από μεγάλους τραγουδιστές. Τραγούδια του: «Απόκληρος της μοίρας», «Να το βρεις από άλλη», «Της γερακίνας γιος», «Το καράβι», «Από μικρός στα βάσανα», «Ανέβα στο τραπέζι μου», «Το ρολόι» «Αχάριστε κόσμε και ντουνιά», «Ένα όμορφο αμάξι με δυο άλογα», «Επιτέλους», «Ζαϊρα», «Οι εξάρες», «Τα δυο φεγγάρια», «Οι αναμνήσεις», «Τα δάκρυα μου», «Της άνοιξης λουλούδι μου», «Χτυπάτε τις καμπάνες», «Το παλιό λιμάνι», αλλά και κύκλους τραγουδιών «Καταχνιά», «Θάλασσα πικροθάλασσα», «Α-Ω» «Θεσσαλικός κύκλος». Έγραψε ακόμα και βιβλία «Λαϊκή στιχουργική ανθολογία», «Μια ζωή τραγούδια-αυτοβιογραφία» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου