Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

1985: Πέθανε Λάμπρος Κωνσταντάρας

Ηθοποιός του θεάτρου και του
κινηματογράφου διακρινόμενος
σε ρόλους πατέρα ή ώριμου γυναικά.
Συμμετείχε αρχικά σε οπερέτες και αργότερα σε θεατρικές παραστάσεις, σχηματίζοντας και δικούς του θιάσους «Υπάρχει και φιλότιμο», «Αγάπη μου παγόβουνο», «Μια ζωή είναι αυτή», «Ευτυχώς τρελάθηκα», «Άνθη λεμονιάς» σε κινηματογραφικές ταινίες  «Διαγωγή μηδέν», «Οι απάχηδες των Αθηνών», «Ούτε γάτα ούτε ζημιά», «Το τρελοκόριτσο», «Ο ζηλιαρόγατος», «Η Αλίκη στο ναυτικό», «Η Λίζα και η άλλη», «Η βίλα των οργίων», «Ο μπλοφατζής»,  «Χτυποκάρδια στο θρανίο», «Ο κύριος πτέραρχος»,  «Ο τρελός τ’ χει τετρακόσια», «Καπετάν φάντης-μπαστούνης», «Τι 30, τι 40, τι 50», «Ο άνθρωπος που γύρισε από την ζέστη», «Βίβα Ρένα», «Ο Λαμπρούκος μπαλαντέρ» και σε τηλεοπτικές σειρές «Εκείνες κι εγώ» 
Χαρακτηριστικές Ατάκες:
- Υπάρχει και φιλότιμο
«Οι γυναίκες και οι πολιτικοί, πρέπει να προσέχουν πολύ τις περιφέρειές τους.»
- Η Αλίκη στο Ναυτικό
«Πολλά φουστάνια βρε παιδιά, πολλά φουστάνια, εδώ είναι αντιτορπιλικό δεν είναι το Λύκειο των Ελληνίδων…»
- Ο στρίγκλος που έγινε αρνάκι
«Το νου σας ρεμάλια…»
«Ωραία, Έχουμε μια μοτοσικλέτα στην τραπεζαρία, να βάλουμε και από ένα τζιπ στις κρεβατοκάμαρες και να το κάνουμε σώμα Αμέσου Δράσεως. Γιατί σπίτι μια φορά αυτό εδώ πέρα, δεν είναι»
- Η γυναίκα μου τρελάθηκε
Λ. Κωνσταντάρας: Που είναι η κυρία σου, παιδί μου;
Υπηρέτρια: Εξείλθεν έξω
Λ. Κωνσταντάρας: Πάλι καλά που δεν εξείλθε μέσα.
- Κάτι κουρασμένα παλικάρια
Δ. Παπαγιανόπουλος (γιατρός): Πάω στους ασθενείς μου
Λ. Κωνσταντάρας: Ε, Άσε να γλυτώσει και κανένας
- Κάτι κουρασμένα παλικάρια
Δ. Παπαγιανόπουλος: Και τα γηρατειά, σαν επιδημία είναι
Λ. Κωνσταντάρας: Τι με νοιάζει εμένα. Εγώ έχω κάνει εμβόλιο
- Υπάρχει και φιλότιμο
Ν. Λινάρδου: Που, μπορεί να κάνει κανείς ένα μπάνιο;
Χ. Δοξαράς: Στο ποτάμι
Ν. Λινάρδου: Μα εγώ θέλω ζεστό μπάνιο!
Λ. Κωνσταντάρας: Στο ποτάμι, τον Δεκαπενταύγουστο…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου