Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

2002: Πέθανε η ηθοποιός Κάκια Αναλυτή

Γεννήθηκε στον Πειραιά το 1934 και σπούδασε στην δραματική σχολή του Ωδείου Αθηνών. Πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο το 1955 στην παράσταση «Το φιόρο του λεβάντε». Συμμετείχε στην συνέχεια σε σημαντικές παραστάσεις με διάφορους θιάσους «Η κυρία δεν με μέλλει», «Άσπρο, μαύρο, κόκκινο», «Όπερα της πεντάρας», «Μια πόρτα δραχμές πεντακόσιες» κ ά. Το 1963 δημιουργεί με τον σύζυγό της ηθοποιό επίσης Κώστα Ρηγόπουλο το θέατρο «Αναλυτή», όπου ανεβάζουν σημαντικές παραστάσεις «Όπως ένα κρεβάτι για τρεις», «Έρωτας και πολιτική». Συμμετείχε επίσης σε κινηματογραφικές ταινίες: «Ανθισμένη αμυγδαλιά», «Ματωμένο ηλιοβασίλεμα», «Λαός και Κολωνάκι», «Διαζύγιο αλά ελληνικά», «Η βίλα των οργίων», η μεγάλη θεατρική της επιτυχία, που μεταφέρθηκε και στην μεγάλη οθόνη «Αγάπη μου Ουάουα» κ.ά.
Χαρακτηριστικές Ατάκες:
- Μια του κλέφτη
Δεν μ’ αρέσουν οι άνθρωποι που προσπαθούν να μπουν στην καρδιά μου από την μπαλκονόπορτα. Και μάλιστα όταν προηγουμένως έχουν βγει από κάποια άλλη.

- Διαζύγιο αλα ελληνικά
Θα ήσουνα ο ιδεώδης σύζυγος για μια γυναίκα που δεν έχει να κάνει τίποτα, αλλά η δική μου δουλειά είναι πολύ δύσκολη και δεν μου αφήνει καιρό για περιττά πράγματα

- Η βίλα των οργίων
Δ. Παπαγιανόπουλος: Τι έκανες το τελευταίο Σαββατοκύριακο;
Κ. Αναλυτή: Βόλτα στο προαύλιο του Αβέρωφ. Προχθές αποφυλακίστηκα.
 
- Λαός και Κολωνάκι
Κ. Χατζηχρήστος: Πες μου βρε Καίτη, τι μου βρίσκεις. Να μάθω κι εγώ τις χάρες μου
Κ. Αναλυτή: Πολλά.
Κ. Χατζηχρήστος: Και οι άλλες γιατί δεν τα βρίσκουν;
Κ. Αναλυτή: Καλύτερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου