Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

1985: Πέθανε ο ηθοποιός Λάμπρος Κωνσταντάρας

Γεννήθηκε το 1913 στην Αθήνα, με καταγωγή από την Κωνσταντινούπολη. Σπούδασε υποκριτική στο Παρίσι. Έπαιξε σε πολλές θεατρικές παραστάσεις, συμμετέχοντας σε ξένους θιάσους, αλλά δημιουργώντας και δικούς του μέχρι το 1975. Έγινε όμως ευρύτατα γνωστός με την συμμετοχή του, σε περισσότερες από 80  ταινίες της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου, άλλοτε υποδυόμενος τον πατέρα γνωστών σταρ (Βουγιουκλάκη, Καρέζη ) και άλλοτε παριστάνοντας τον ώριμο γυναικά. «Διαγωγή μηδέν», «Οι απάχηδες των Αθηνών», «Ούτε γάτα ούτε ζημιά», «Το τρελοκόριτσο», «Ο ζηλιαρόγατος», «Η Αλίκη στο ναυτικό», «Η Λίζα και η άλλη», «Η βίλα των οργίων», «Ο μπλοφατζής»,  «Χτυποκάρδια στο θρανίο», «Ο κύριος πτέραρχος»,  «Ο τρελός τ’ έχει τετρακόσια», «Μαρίνα», «Καπετάν φάντης-μπαστούνης», «Τι 30, τι 40, τι 50», «Ο άνθρωπος που γύρισε από την ζέστη», «Βίβα Ρένα», «Ο Λαμπρούκος μπαλαντέρ» κ ά. Στην τηλεόραση πρωταγωνίστησε στην σειρά «Εκείνες κι εγώ» στον ρόλο του Ζάχου Δόγκανου.
Χαρακτηριστικές Ατάκες:
- Υπάρχει και φιλότιμο
«Οι γυναίκες και οι πολιτικοί, πρέπει να προσέχουν πολύ τις περιφέρειες τους.»

- Η Αλίκη στο Ναυτικό
«Πολλά φουστάνια βρε παιδιά, πολλά φουστάνια, εδώ είναι αντιτορπιλικό δεν είναι το Λύκειο των Ελληνίδων…»

- Ο στρίγκλος που έγινε αρνάκι
 «Το νου σας ρεμάλια…»
 «Ωραία, Έχουμε μια μοτοσικλέτα στην τραπεζαρία, να βάλουμε και από ένα τζιπ στις κρεβατοκάμαρες και να το κάνουμε σώμα Αμέσου Δράσεως. Γιατί σπίτι μια φορά αυτό εδώ πέρα, δεν είναι»

- Η γυναίκα μου τρελάθηκε
Λ. Κωνσταντάρας: Που είναι η κυρία σου, παιδί μου;
Υπηρέτρια: Εξείλθεν έξω
Λ. Κωνσταντάρας: Πάλι καλά που δεν εξείλθε μέσα.

- Κάτι κουρασμένα παλικάρια
Δ. Παπαγιανόπουλος (γιατρός): Πάω στους ασθενείς μου
Λ. Κωνσταντάρας: Ε, Άσε να γλυτώσει και κανένας

- Κάτι κουρασμένα παλικάρια
Δ. Παπαγιανόπουλος: Και τα γηρατειά, σαν επιδημία είναι
Λ. Κωνσταντάρας: Τι με νοιάζει εμένα. Εγώ έχω κάνει εμβόλιο

 - Υπάρχει και φιλότιμο
Ν. Λινάρδου: Που, μπορεί να κάνει κανείς ένα μπάνιο;
Χ. Δοξαράς: Στο ποτάμι
Ν. Λινάρδου: Μα εγώ θέλω ζεστό μπάνιο!
Λ. Κωνσταντάρας: Στο ποτάμι, τον Δεκαπενταύγουστο…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου