Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

Σαν Σήμερα

 Γεγονότα, Γεννήσεις, Θάνατοι

 2007: Πέθανε ο Μπάμπης Μπακάλης, συνθέτης και στιχουργός του λαϊκού τραγουδιού
«Για πες μου άνθρωπέ μου γιατί να `σαι κακός
αφού σ’ αυτό τον κόσμο είσαι περαστικός
γιατί να έχεις όπλα το μίσος την ψευτιά
και πάντοτε να θρέφεις κακία στην καρδιά.
Κάνε το καλό και ρίχ’ το στο γιαλό
αφού στο ίδιο χώμα θα μπεις κι εσύ κι εγώ…»
Ο Λάμπρος Μπακάλης, όπως ήταν το πραγματικό του όνομα συνεργάστηκε  με πολλούς συνθέτες και τραγουδιστές: «Κάποια μάνα αναστενάζει», «Συρματοπλέγματα βαριά, «Ανέβα στο τραπέζι μου», «Γράμμα θα στείλω στον Θεό», «Με πικραμένη την καρδιά», «Σαν την καλαμιά», «Δεν έχω βγάλει το σχολείο», «Θα κλάψω σήμερα», «Ξύπνα καημένε Περικλή», ενώ διασκευάζει ινδικά τραγούδια, «Πικραμένο γράμμα», «Περπατώ και σφυρίζω θλιμμένα», «Καρδιά μου καημένη»

2012: «Έφυγε» ο ηθοποιός Σοφοκλής Πέππας
Συμμετείχε σε σημαντικές θεατρικές παραστάσεις «Ο θείος Βάνιας» του Τσέχωφ,  «Οι Πέρσες» του Αισχύλου, σε κινηματογραφικές ταινίες με γνωστότερη «Η σκόνη που πέφτει», σε πολλές τηλεοπτικές σειρές «Λούνα Παρκ», «Λωξάντρα», «Η Αίθουσα του Θρόνου», «Άφρικα», ενώ τέλος δάνεισε την φωνή του, σε πολλές μεταγλωττίσεις, με χαρακτηριστικότερη  τον «Μπαμπαστρούμφ» από τη δημοφιλή σειρά κινουμένων σχεδίων «Στρουμφάκια».

1940: Πέθανε ο Σπύρος Λούης, Ολυμπιονίκης του Μαραθώνιου δρόμου
Ήταν αγρότης και νερουλάς από το Μαρούσι Αττικής. Στην πρώτη Ολυμπιάδα που οργανώθηκε στην Αθήνα το 1896, παρακινούμενος από τους φίλους του λαμβάνει μέρος στον μαραθώνιο δρόμο, καταφέρνοντας να επικρατήσει των αντιπάλων του. Χαρακτηριστική έμεινε και η φράση «Έγινε Λούης» για κάποιον που τρέχει γρήγορα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου