Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

Ντίνος Ηλιόπουλος

Σαν σήμερα το 2001,
λίγες μέρες πριν τα
ογδοηκοστά όγδοα γενέθλιά του,
πέθανε ο μεγάλος ηθοποιός του
θεάτρου και του κινηματογράφου

Θεατρικές παραστάσεις:  
 «Το πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα», «Τρικυμία», «Ποπολάρος», «Υπηρέτης δυο αφεντάδων», «Θανασάκης ο πολιτευόμενος», «Μια τσουκνίδα στις βιολέτες», «Εξοχικόν κέντρο ο Έρως», «Ζήτω ο γάμος», «Γλυκιά Ίρμα», «Θεσμοφοριάζουσες», «Ξύπνα Βασίλη», «Η εύθυμη χήρα», «Πλούτος» κ ά
Κινηματογραφικές ταινίες: «Εκατό χιλιάδες λίρες» «Μαντάμ Σουσού», «Τζο ο Τρομερός», «Το κοροϊδάκι της δεσποινίδος», «Ο δράκος», «Στουρνάρα 288», «Η κυρία του κυρίου», «Μερικοί το προτιμούν κρύο», «Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες», «Το δόλωμα», «Ο φίλος μου ο Λευτεράκης», «Ο Στρατής παραστράτησε», «Ξεβράκωτος Ρωμιός», «Απίθανοι, αλλιώτικοι κι ωραίοι», «Ο μελισσοκόμος», «Το παλτό» κ ά
Τηλεοπτικές σειρές: «Θεατρικά έργα με τον Ντίνο Ηλιόπουλο», «Ο Ντίνος στην χώρα των θαυμάτων», «Ο ανθρωπάκος», «Πάτερ ημών», «Η ζωή που δεν έζησα» κ ά.
Χαρακτηριστικές Ατάκες:
- Ο φίλος μου ο Λευτεράκης
Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα
- Ζητείται ψεύτης
Πώς να μην καμαρώνω, εγώ κυρία μου δεν είμαι ένας τυχαίος ψεύτης, όπως τόσοι άλλοι τίμιοι και ευυπόληπτοι πολίτες. Εγώ είμαι ψεύτης με ταλέντο.
-Τρεις κούκλες κι εγώ
Ο έρωτας είναι σαν τις αμοιβάδες. Γι’ αυτό πρέπει να είναι… αμοιβαίος!
- Ζητείται ψεύτης
Ν. Ηλιόπουλος:: Ήμουν δημοσιογράφος
Α. Κυριακού: Και σε πια εφημερίδα γράφατε τα ψέματά σας;
Ν. Ηλιόπουλος: Στην «Αλήθεια»!
- Να ζει κανείς ή να μην ζει
Λ. Κωνσταντάρας: Ποιανού είναι αυτές οι πιτζάμες;
Ν. Ηλιόπουλος: Του πατέρα μου, που ήταν άντρακλας. Θρεφτάρι σωστό
Λ. Κωνσταντάρας: Καλά, και συ ποιανού έμοιασες; Της μάνας σου;
Ν. Ηλιόπουλος: Όχι, του κουμπάρου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου