Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018

Σαν Σήμερα

Γεγονότα, Γεννήσεις, Θάνατοι

1962: Πέθανε η Γαλάτεια Καζαντζάκη, λογοτέχνης
…Ως κι οι πικροί μου χρόνοι, οι παιδικοί μου, 
θολές, σβησμένες ζωγραφιές.
Κι είν’ αδειανό σεντούκι η θύμησή μου.
Όλη η ζωή μου του χαμού.
Μ’ από την κόλασή μου στο φωνάζω:
εικόνα σου είμαι, κοινωνία, και σου μοιάζω.
Αδελφή της πεζογράφου Έλλης Αλεξίου, υπήρξε σύζυγος του Νίκου Καζαντζάκη (1911-1926) και από το 1933 του ποιητή και κριτικού Μάρκου Αυγέρη. Συνεργάστηκε με περιοδικά και έγραψε όλα τα είδη του λογοτεχνήματος, πεζά, ποίηση, θέατρο, παιδικά, δοκίμιο.«Τη νύχτα του Αη-Γιάννη», «11πμ-1 μμ, Κρίσιμες στιγμές», «Άνδρες», «Κόκκινη ζωή», «Ενώ το πλοίο ταξιδεύει», «Πληγωμένα πουλιά», «Άνθρωποι και υπεράνθρωποι», «Οι τρεις φίλοι», «Τα λουστράκια»  

1917: Πέθανε ο Αύγ. Ογκίστ Ροντέν, Γάλλος γλύπτης
Γεννήθηκε το 1840 στο Παρίσι και θεωρείται από πλέον σημαντικούς γλύπτες  του 20ου αιώνα με έργα μεταξύ των οποίων «Φιλί», «Στοχαστής», «Πύλες της κολάσεως», που χαρακτηρίζονται από δυναμικότητα αλλά και αισθησιασμό. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου