Ο Μανώλης Αγγελόπουλος γεννήθηκε στις 8 Απριλίου του 1939 στον Άγιο Αθανάσιο Δράμας. Στα 14 του χρόνια θα μείνει ορφανός από πατέρα κι έτσι θα βγει στην βιοπάλη, κάνοντας διάφορες δουλειές, από αχθοφόρος και γκαρσόνι μέχρι μικροπωλητής και λουστράκος. Το πάθος του όμως για την μουσική και το τραγούδι θα τον οδηγεί κάθε βράδυ σχεδόν στα μεγάλα λαϊκά μαγαζιά, παρακαλώντας να πει και αυτός ένα τραγούδι μετά το τέλος του προγράμματος, ακόμα και στις άδειες καρέκλες. Η πρώτη του απόπειρα να ηχογραφήσει κάποιο τραγούδι στην Κολούμπια, θα είναι αποτυχημένη, ίσως και λόγω της καταγωγής του. Θα κάνει την πρώτη του επιτυχία όταν θα ερμηνεύσει την «Μαγκάλα» του Ατταλίδη, που θα καταφέρει να συναγωνιστεί σε πωλήσεις την «Μπαντουμπάλα» του Καζαντζίδη.
Από κει και πέρα η μια επιτυχία διαδέχεται την άλλη, «Φεγγάρι χλωμό», «Φαρίντα», «Κίνδυνος θάνατος», «Ανέβα στο τραπέζι μου», «Ο πρόσφυγας», «Ποιος Θεός», «Σ’ αναζητώ», «Η μάνα η Τούρκα», «Διπρόσωπη», «Εγώ τρελάθηκα», «Καλή τύχη» και αργότερα «Τα μαύρα μάτια σου», «Τσιγγάνας γάλα», «Μολυβιά» και άλλα.
Θα συνεργαστεί με όλους τους μεγάλους της εποχής, τόσο με συνθέτες όσο και τραγουδιστές, Τσιτσάνη, Μητσάκη, Χαρούλα Λαμπράκη, Περπινιάδη, Χιώτη, Γιώτα Λύδια, Καίτη Γκρέϋ, Πόλυ Πάνου, Απόστολο Καλδάρα, που του διασκευάζει τραγούδια από τις ινδικές ταινίες που προβάλλονταν τότε σωρηδόν στην χώρα μας. Ακόμα θα συνεργαστεί με τον συνθέτη και ενορχηστρωτή Φ. Λιονουδάκη, που θα είναι και ο πρώτος που θα χρησιμοποιήσει συνθεσάϊζερ σε λαϊκά τραγούδια.
Εκτός όμως από τις εμφανίσεις του σε κέντρα και την δισκογραφία θα εμφανιστεί σε περισσότερες από 20 κινηματογραφικές ταινίες. Ο δεσμός του με την Αννούλα Βασιλείου στα πρώτα χρόνια του ’60, θα είναι το σκάνδαλο της εποχής και τα περιοδικά θα τον καταντήσουν λαϊκό ανάγνωσμα. Με την Αννούλα θα αποκτήσει τρία παιδιά, εκ των οποίων ο Στάθης θα σταθεί άξιος συνεχιστής του έργου του. Με τον θάνατό του στις 2 Απριλίου του 1989 θα αφήσει φτωχότερη την λαϊκή μας μουσική.
Από κει και πέρα η μια επιτυχία διαδέχεται την άλλη, «Φεγγάρι χλωμό», «Φαρίντα», «Κίνδυνος θάνατος», «Ανέβα στο τραπέζι μου», «Ο πρόσφυγας», «Ποιος Θεός», «Σ’ αναζητώ», «Η μάνα η Τούρκα», «Διπρόσωπη», «Εγώ τρελάθηκα», «Καλή τύχη» και αργότερα «Τα μαύρα μάτια σου», «Τσιγγάνας γάλα», «Μολυβιά» και άλλα.
Θα συνεργαστεί με όλους τους μεγάλους της εποχής, τόσο με συνθέτες όσο και τραγουδιστές, Τσιτσάνη, Μητσάκη, Χαρούλα Λαμπράκη, Περπινιάδη, Χιώτη, Γιώτα Λύδια, Καίτη Γκρέϋ, Πόλυ Πάνου, Απόστολο Καλδάρα, που του διασκευάζει τραγούδια από τις ινδικές ταινίες που προβάλλονταν τότε σωρηδόν στην χώρα μας. Ακόμα θα συνεργαστεί με τον συνθέτη και ενορχηστρωτή Φ. Λιονουδάκη, που θα είναι και ο πρώτος που θα χρησιμοποιήσει συνθεσάϊζερ σε λαϊκά τραγούδια.
Εκτός όμως από τις εμφανίσεις του σε κέντρα και την δισκογραφία θα εμφανιστεί σε περισσότερες από 20 κινηματογραφικές ταινίες. Ο δεσμός του με την Αννούλα Βασιλείου στα πρώτα χρόνια του ’60, θα είναι το σκάνδαλο της εποχής και τα περιοδικά θα τον καταντήσουν λαϊκό ανάγνωσμα. Με την Αννούλα θα αποκτήσει τρία παιδιά, εκ των οποίων ο Στάθης θα σταθεί άξιος συνεχιστής του έργου του. Με τον θάνατό του στις 2 Απριλίου του 1989 θα αφήσει φτωχότερη την λαϊκή μας μουσική.
Πηγή: Kleiditousol.blogspot.com
Συντάκτης: Χάρης Κόντος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου