Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

1985: Πέθανε ο Γιώργος Οικονομίδης

Γεννήθηκε το 1916 και υπήρξε στιχουργός, σεναριογράφος, τηλεπαρουσιαστής, ηθοποιός  και κονφερασιέ. Εκφωνητής στο ραδιόφωνο με την χαρακτηριστική ατάκα «Φίλοι μου αγαπημένοι…» παρουσίαζε τα νέα ταλέντα, από όπου αναδείχθηκαν πολλοί καλλιτέχνες, Ν.  Μούσχουρη, Γ. Βογιατζής, Τ. Βάνου κ ά. Έγραψε τους στίχους για πολλά τραγούδια, συνεργαζόμενος με μεγάλους καλλιτέχνες (συνθέτες και τραγουδιστές), Σογιούλ, Μωράκη, Μουζάκη, Κατσαρό, Μοσχολιού, Μπιθικώτση κ ά. σε τραγούδια όπως:  «Αγάπη μου μεγάλη», «Αθήνα μου παλιά», «Άνοιξη», «Αθήνα μου χρυσή»,  «Δεν σ’ αλλάζω με τίποτα», «Έχω απόψε ραντεβού», «Γύρισε πίσω», «Κοροΐδο Μουσολίνι», «Μα εγώ αγαπάω την Λιάνα», «Η Μπίλιω», «Ξέχνα το χελιδόνι», τον ύμνο του Παναθηναϊκού, αλλά και τον ύμνο της 21ης Απριλίου 1967.  Ακόμα συμμετείχε ως σεναριογράφος σε ταινίες όπως «Κάλλιο πέντε και στο χέρι», αλλά και ως ηθοποιός «Κάθε λιμάνι και καημός», Αστραπόγιαννος» κ ά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου