Η σημερινή ημέρα επιβάλλει να αφήσουμε τα αυτοκίνητα στο σπίτι μας και να κινηθούμε χωρίς αυτά, για τους παρακάτω λόγους:
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας, οι πωλήσεις των αυτοκινήτων στην χώρα μας, από το 1990 έως σήμερα, αυξήθηκαν κατά 105 %.
Η αύξηση αυτή, είχε σαν συνέπεια την αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου, το μποτιλιάρισμα, την περαιτέρω μόλυνση της ήδη επιβαρυμένης ατμόσφαιρας μας σε ρύπους, όπως το διοξείδιο του άνθρακα, αλλά και την αύξηση της ηχορύπανσης, καθώς το 80% του θορύβου σε μια πόλη προέρχεται από τα αυτοκίνητα
Τα τελευταία χρόνια, η μέση ταχύτητα των οχημάτων σε βασικούς οδικούς άξονες της πόλης σε ώρες αιχμής έχει μειωθεί, βάσει των επίσημων στοιχείων του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας του ΥΠΕΧΩΔΕ και του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων.
Συγκεκριμένα, η μέση ταχύτητα σε ώρες αιχμής, δεν ξεπερνάει τα 6 χλμ την ώρα στην Αλεξάνδρας, τα 8 χλμ στην Μεσογείων, στην Βασ. Σοφίας τα 13 χλμ, ενώ στην Κηφισίας στο ύψος του Ψυχικού είναι τα 15 χλμ και στο Μαρούσι τα20 χλμ.
Το πρόβλημα είναι υπαρκτό ακόμα και στην Αττική Οδό, με αύξηση 10% του ημερήσιου φόρτου, κατά την προηγούμενη χρονιά. Με κάθε χιλιόμετρο που διανύουμε με το ΙΧ μας, προσθέτουμε στην ατμόσφαιρα 145 γρ διοξειδίου του άνθρακα, του πιο σημαντικού από τα αέρια του θερμοκηπίου, με αποτέλεσμα η χώρα μας, καθώς προειδοποιούν οι συγκοινωνιολόγοι, το 2010 θα έχει υπερβεί κατά 41% τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα που της αναλογούν με βάση το Πρωτόκολλο του Κιότο και θα κινδυνεύει με την επιβολή προστίμου. Οι λύσεις είναι λίγες. Μια από αυτές και η πλέον αποτελεσματική, είναι να αφήσουμε τα κλειδιά του αυτοκινήτου στο σπίτι και να κινηθούμε με τα μαζικά μέσα μεταφοράς ή με εναλλακτικές λύσεις, όπως το ποδήλατο και τα πόδια μας.
Η αύξηση αυτή, είχε σαν συνέπεια την αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου, το μποτιλιάρισμα, την περαιτέρω μόλυνση της ήδη επιβαρυμένης ατμόσφαιρας μας σε ρύπους, όπως το διοξείδιο του άνθρακα, αλλά και την αύξηση της ηχορύπανσης, καθώς το 80% του θορύβου σε μια πόλη προέρχεται από τα αυτοκίνητα
Τα τελευταία χρόνια, η μέση ταχύτητα των οχημάτων σε βασικούς οδικούς άξονες της πόλης σε ώρες αιχμής έχει μειωθεί, βάσει των επίσημων στοιχείων του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας του ΥΠΕΧΩΔΕ και του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων.
Συγκεκριμένα, η μέση ταχύτητα σε ώρες αιχμής, δεν ξεπερνάει τα 6 χλμ την ώρα στην Αλεξάνδρας, τα 8 χλμ στην Μεσογείων, στην Βασ. Σοφίας τα 13 χλμ, ενώ στην Κηφισίας στο ύψος του Ψυχικού είναι τα 15 χλμ και στο Μαρούσι τα
Το πρόβλημα είναι υπαρκτό ακόμα και στην Αττική Οδό, με αύξηση 10% του ημερήσιου φόρτου, κατά την προηγούμενη χρονιά. Με κάθε χιλιόμετρο που διανύουμε με το ΙΧ μας, προσθέτουμε στην ατμόσφαιρα 145 γρ διοξειδίου του άνθρακα, του πιο σημαντικού από τα αέρια του θερμοκηπίου, με αποτέλεσμα η χώρα μας, καθώς προειδοποιούν οι συγκοινωνιολόγοι, το 2010 θα έχει υπερβεί κατά 41% τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα που της αναλογούν με βάση το Πρωτόκολλο του Κιότο και θα κινδυνεύει με την επιβολή προστίμου. Οι λύσεις είναι λίγες. Μια από αυτές και η πλέον αποτελεσματική, είναι να αφήσουμε τα κλειδιά του αυτοκινήτου στο σπίτι και να κινηθούμε με τα μαζικά μέσα μεταφοράς ή με εναλλακτικές λύσεις, όπως το ποδήλατο και τα πόδια μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου