Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία…


Αφιέρωμα στην πανσέληνο του Αυγούστου, με ελληνικά τραγούδια για το φεγγάρι

«Χάρτινο το φεγγαράκι, ψεύτικη η ακρογιαλιά…»

«Το φεγγάρι πάνω Θεέ μου, ασημένιο τάλιρο…»

«Φεγγάρι μου, χλωμό, φεγγάρι την αγάπη μου για πες μου που θα βρω…»

«Το φεγγάρι κάνει βόλτες, στης αγάπης μου την πόρτα..»

«Θα πιω απόψε το φεγγάρι και θα μεθύσω και θα πω…»

«…κι ήταν ένα πράσινο, πράσινο φεγγάρι, να σου μαχαιρώνει την καρδιά…»

«...Και θα ‘ν’ το ωραίο πρόσωπό σου κι από το φεγγάρι πιο χλωμό…»

«Ανθρώπου μάτι μη σε δει, φεγγάρι μου να ζήσεις…»

«Έχεις μάτια το φεγγάρι κι είναι η νύχτα σπιτικό σου…»

«…Κι ήρθα πριν αλλάξει το φεγγάρι να σου φέρω ζεστασιά…»

«Το φεγγάρι αρμενίζει στων ματιών σου την πηγή…»

«…μάτια μου η Ελλάδα κοιτάει την φεγγαράδα…»

«Διώξε την λύπη παλικάρι, πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι…»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου