Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019

Σαν Σήμερα

Γεγονότα, Γεννήσεις, Θάνατο

2014: «Έφυγε» ο Αντώνης Βαρδής, τραγουδοποιός
«Δεν είμαι κάτι που τελειώνει,
δεν είμαι μια θολή οθόνη,
δεν είμαι έργο να μ’ αλλάξεις,
δεν είμαι φως που για να σβήσει το πατάς…»
Συνεργάστηκε με καταξιωμένους συνθέτες, στιχουργούς και τραγουδιστές,  ενώ έπαιζε κιθάρα και ερμήνευε και ο ίδιος τα τραγούδια του που έγιναν μεγάλες επιτυχίες: «Πόσο πολύ σε αγάπησα», «Δεν μετανιώνω», «Γίναμε ξένοι», Δυο νύχτες μόνο», «Εγώ δεν γνώρισα ουρανό», «Δώδεκα ακριβώς», «Ανάμνηση», «Δεμένος εδώ», «Το δικό μου καράβι», «Που να είσαι», «Ποτέ», «Σ’ ακολουθώ», «Είδα φως»

1984: Πέθανε ο ηθοποιός  Μάνος Κατράκης.
Συμμετέχει σε θεατρικές παραστάσεις «Φθινοπωρινή ιστορία», «Δον Κιχώτης», «Οιδίποδας τύραννο», «Προμηθέας δεσμώτης» σε ταινίες: «Μαγική πόλη», «Συνοικία το όνειρο», «Ηλέκτρα», «Τα κόκκινα φανάρια», «Το χώμα βάφτηκε κόκκινο», «Κονσέρτο για πολυβόλα», «Ορατότης Μηδέν», «Ταξίδι στα Κύθηρα» κ ά

1937: Πέθανε ο Γάλλος Πιέρ ντε Κουμπερτέν, βάσει των ενεργειών του οποίου αναβίωσαν οι Ολυμπιακοί αγώνες το 1896 στην Αθήνα, ενώ υπήρξε ο πρώτος πρόεδρος της διεθνούς οργανωτικής επιτροπής των ολυμπιακών αγώνων.

1877: Πέθανε ο αγωνιστής –μπουρλοτιέρης της Ελληνικής επανάστασης και πολιτικός Κωνσταντίνος Κανάρης 31 π Χ: Η ναυμαχία στο Άκτιο ανάμεσα στον Γάϊο Οκτάβιο και των Μάρκο Αντώνιο, για την διεκδίκηση του ρωμαίικου θρόνου. Παρ’ ότι ο Αντώνιος υποστηριζόταν από το ναυτικό της Κλεοπάτρας, ηττήθηκε από τον Οκτάβιο, που πλέον έγινε κυρίαρχος της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου