Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018

Ημέρα Χαμόγελου

Smile…

Η Ημέρα χαμόγελου καθιερώθηκε το 1999 με πρωτοβουλία του Harvey Ball δημιουργού  των emoji, της χαρούμενης φατσούλας.
Ρήσεις για το χαμόγελο
-.Να μετράς τη ζωή σου με τα χαμόγελα, όχι με τα δάκρυα. (Τζον Λένον)
- Τα περισσότερα χαμόγελα ξεκινούν από ένα άλλο χαμόγελο. (Frank A. Clark)
- Χαμογέλα στον καθρέφτη. Κάν’ το αυτό κάθε πρωί και θα αρχίσεις να βλέπεις μια τεράστια διαφορά στη ζωή σου. (Γιόκο Όνο)
 - Μη σταματάς ποτέ να χαμογελάς. Επειδή δεν ξέρεις ποιος θα μπορούσε να ερωτευτεί το χαμόγελό σου. (Γκάμπριελ Γκαρσία Μάρκεζ)

Τραγούδια με χαμόγελα
Χαμογελώ και προχωράω
Προχωράω, φεύγω μπροστά (Αγγελική Ηλιάδη)

Ανοίγω μια αγκαλιά στα χέρια μου να σε κρατώ
στο τώρα χαμογέλα, κοίταξε στον ουρανό (Αντιγόνη Ψυχράμη)

Έλα μου, χαμογέλα μου
και όχι μη μου λες
χωρίς εσένα άδεια η ζωή μου. (Γιάννης Πάριος)

Η ζωή χωρίς αγάπη ξέρω είναι άβυσσος
το χαμόγελο της είναι ο παράδεισος
Χαμογέλασε ψυχή μου (Αντώνης Βαρδής)

Χαμογέλα, λίγη τρέλα θέλει η ζωή
Σαν να είναι η τελευταία ζήσε κάθε στιγμή
Χαμογέλα πάλι κι έλα πες το δυνατά
θέλω όλα να τα ζήσω, να πετάξω ψηλά (Σάκης Ρουβας)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου