Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 6 Αυγούστου 2018

Σαν Σήμερα

Γεγονότα, Γεννήσεις, Θάνατοι

1970: Πέθανε ο Νίκος Τσιφόρος
«Ο Θεός έφτιαξε τα μικρόβια, τα χρέη, τους στενοκέφαλους δικαστικούς και τους συγγενείς, για να τιμωρήσει τον αχάριστον και τον άτιμον άνθρωπο. Τα πρώτα τα πολεμάς με ενέσεις, τα δεύτερα με άρνηση και σε πάνε μέσα, τα τρίτα με φυλάκιση. Τους συγγενείς δεν τους πολεμάς με τίποτα» 
Δημοσιογράφος, σεναριογράφος, θεατρικός συγγραφέας, αλλά και σκηνοθέτης, που συνέβαλε στην χρυσή εποχή του ελληνικού σινεμά. Μεγάλο το λογοτεχνικό του έργο, που χαρακτηρίζεται από χιούμορ, σαρκασμό και ειρωνεία για το μικροαστικό περιβάλλον της εποχής του. Έγραψε περισσότερα από 100 θεατρικά και κινηματογραφικά έργα μόνος του ή συνεργαζόμενος με τον Πολύβιο Βασιλειάδη, «Άνθρωποι και ανθρωπάκια», «Η πινακοθήκη των ηλιθίων», «Μίλων Φιρίκης», «Ελληνική μυθολογία», «Τα παιδιά της πιάτσας», «Τα παλιόπαιδα τ' ατίθασα» κ ά. Πολλά σενάριά του μεταφέρθηκαν στην μεγάλη οθόνη σκηνοθετημένα από άλλους, ή και από τον ίδιο, «Ο Κλέαρχος η Μαρίνα και ο κοντός», «Ο θησαυρός του μακαρίτη», «Η ωραία των Αθηνών», «Ο πύργος των ιπποτών», «Το ποντικάκι», Ο «Λεφτάς», «Η κυρία του κυρίου», «Το κοροϊδάκι της δεσποινίδος», «Οι γαμπροί της Ευτυχίας» κ ά. Συνεργάστηκε ακόμα με πολλές εφημερίδες και περιοδικά.

1999: «Έφυγε» η λαϊκή τραγουδίστρια Ρίτα Σακελαρίου
«Ιστορία μου, αμαρτία μου
λάθος μου μεγάλο
Είσαι αρρώστια μες’ στα στήθια μου
και πώς να σε βγάλω…»
Η Μαργαρίτα Σακελαρίου, γνωστή ως Ρίτα, πληθωρική ξανθιά, άφησε το στίγμα της ερμηνεύοντας λαϊκά τραγούδια που γίνονται σουξέ της εποχής, «Ιστορία μου, αμαρτία μου», «Παράνομη αγάπη μου», «Κι αν κάνω άτακτη ζωή», «Αυτός ο άνθρωπος αυτός», «Σώσε με», «Μια ζωή πληρώνω», «Κάθε ηλιοβασίλεμα», «Αρέσω», «Είναι γάτα ο κοντός με την γραβάτα», «Οι σαραντάρες ίσον δυο εικοσάρες», «Εγώ δεν πάω Μέγαρο θα μείνω με τον παίδαρο» και άλλα. κ ά.     


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου