Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 12 Μαρτίου 2020

Σαν Σήμερα

Γεγονότα, Γεννήσεις Θάνατοι

2005: Πέθανε ο Σταύρος Κουγιουμτζής, στιχουργός και μουσικοσυνθέτης
Τραγούδια: «Περιστεράκι μου», «Νάτανε το ΄21», «Αν δεις στον ύπνο σου ερημιά», «Βασανάκι, βασανάκι», «Μικρές πολιτείες», «Λαϊκές Κυριακές», «Που θα πάει που», «Παραμυθάκι μου», «Πληγωμένο περιστέρι», «Καλαμαριά», «Μην μου θυμώνεις μάτια μου»,  «Όταν σε περιμένω», «Κόκκινο φουστάνι», «Τα νυχτέρια μας», «Κάτι παιδιά που αγαπάνε το τραγούδι», «Έβρεχε ο κόσμος» 

2018:: Άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 61 ετών ο ηθοποιός Χρήστος Σιμαρδάνης Τηλεόραση Λατρεμένοι μου γείτονες, Επτά θανάσιμες πεθερές,: Μην αρχίζεις την μουρμούρα Το σόι σου Κινηματογράφος Save sex, Το κλάμα βγήκε από τον παράδεισο, Βίος και πολιτεία, Εμείς κι εμείς, Θέατρο Σεσουάρ για δολοφόνους 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου