Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 5 Απριλίου 2020

Σαν Σήμερα

Γεγονότα, Γεννήσεις Θάνατοι

2008: Πέθανε ο Αμερικανός ηθοποιός Τσάρλτον Ίστον
Ταινίες: «Το όγδοο θαύμα», «Η ωραιότερη ιστορία του κόσμου», «Αντώνιος και Κλεοπάτρα», «Αληθινά ψέματα», «Ο πλανήτης των πιθήκων», «Το όγδοο θαύμα», «Ματωμένοι ορίζοντες», «Μπεν Χουρ» που κέρδισε και το Όσκαρ Α΄ Ανδρικού ρόλου το 1959 κ ά

1974: Πρώτη συμμετοχή της Ελλάδας στην Γιουροβίζιον
«Μες στα στενά τα παιδιά τραγουδούν στο μπαλκόνι να βγω/Φεγγάρια ρίχνουν χρυσάφι στο δρόμο να βγω να πνιγώ/όμως μου φτάνει, μου φτάνει, μου φτάνει που έχω εγώ/Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ’ αγόρι μου…»/Ο 19ος διαγωνισμός της Γιουροβίζιον έγινε στο Μπράιτον της Αγγλίας  και πήραν μέρος 17 χώρες. Την πρώτη θέση πήραν οι ΑΒΒΑ με το τραγούδι “Waterloo” (Βατερλώ). Πήραμε την 11η θέση συμμετέχοντας με το τραγούδι «Κρασί, θάλασσα και το αγόρι μου» σε στίχους του Πυθαγόρα, με μουσική του Γιώργου Κατσαρού και ερμηνεύτρια την Μαρινέλα.

1966: Πέθανε ο Σπύρος Μελάς, ακαδημαϊκός, δημοσιογράφος, λογοτέχνης
Πολυσχιδής προσωπικότητα, υπήρξε δημοσιογράφος και εκδότης περιοδικών,  ασχολήθηκε με το θέατρο αναπτύσσοντας σημαντική δραστηριότητα, ηθοποιός, σκηνοθέτης, ιδρυτής θιάσων, καθηγητής σε δραματική σχολή, ακόμα θεατρικός συγγραφέας και λογοτέχνης. Έργα του: «Γιος του ίσκιου», «Κόκκινο πουκάμισο», «Ο μπαμπάς εκπαιδεύεται», «Ο Ιούδας», «Ο βασιλιάς και ο σκύλος», «Η μέθοδος των τριών», «Ο γέρος του Μωριά», «Ματωμένα ράσα», «Ναύαρχος Μιαούλης», «50 χρόνια θέατρο», «Νεοελληνική λογοτεχνία» κ ά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου