Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2019

Σαν Σήμερα

Γεγονότα, Γεννήσεις Θάνατοι

1988:  Πέθανε ο Πάνος Γαβαλάς, λαϊκός τραγουδιστής, συνθέτης και μουσικός Τραγούδια του:  «Οι γλάροι», «Στο σταυροδρόμι», «Άμα θες να φύγεις, φύγε», «Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο», «Πήρε φωτιά μια καρδιά», «Φύγε και άσε με», «Δεν σε θυμάμαι πια», «Είμαι άνδρας και το κέφι μου θα κάνω», «Ένας σταθμός», «Μου σπάσανε το μπαγλαμά», «Συγχαρητήρια», «Η πόρτα ανοίγει», «Έκανα λάθος» 

1894: Πέθανε ο Ρόμπερτ Λούις Μπάλφουρ Στίβενσον, Σκοτσέζος συγγραφέας
Γνωστά έργα του: «Το νησί των θησαυρών», «Δόκτωρ Τσέκιλ και κύριος Χάιντ», «Ο άρχοντας του Μπάλαντρε» κ ά.

1919: Πέθανε ο Γάλλος ζωγράφος Πιέρ Ωγκίστ ΡενουάρΤα έργα του διαπνέονται από ευαισθησία και λεπτή αντίληψη των χρωμάτων. Διακρίθηκε στη ζωγραφική τοπίων και γυναικείων μορφών και θεωρείται από τους αρχηγούς του εμπρεσιονισμού. Μερικά έργα του: «Η κούνια», «Diana», «Lise» κ ά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου